Överlevnadsbarn
Känns så underbart att ha hittat denna tråden. Har precis haft mamma här....
Min ängel. Sonen vaknade upp frå ingenstanns grät i en halvtimme innan jag ringde min mamma. Hon kom över. Hon gjorde verkligen allt föratt få kontakt med honom. Bara skrek o slängde sig bakåt & rev sig själv & slet i håret som vanligt. Så nu har jag o mamma sat att hans hår får tyvärr bort/av!
Han gör sig själv väldigt illa. & Allting är en kamp samtidgt som vissa dagar helt konstig flyter på tills en stor bomb släpps. Våra nätter ska vi inte prata om. & ingen jag menar verkigen ingen fattar....
Han skruvar upp sig från noll till 500%
Har aldrig kunna låta honom bara skrika lite innan jag tar upp honom för då har han rivit sönder sitt ansikte eller kroppen- Han måste tas upp snabbt annars urartar det. & andra i släkten tycker bara man pjåskar....
Allt går upp & ner här hemma. Men man har blivit ganska duktigt på att hålla masken, & visa en anna sida av sig själv bara föratt liksom....Utan min mamma hade jag gått under. även min lillebror som har kommit hem till mig o räddat mig. Bara han som kan få Gabriel att sluta skrika tvärt.
Jag är ensam med sonen så har inte ngn annan att avlast med, Jag vill gärna ha eran råd & synpunker, ska till läkaren på fredag. sonen har astma & olika matallergier m.m... hur är det med eran barn? Nu är hjärna helt avstängd. O så jobba ovanpå allt detta. Ibland är som en avlastning att få komma bort hemifrån men även jobbigt då man kanppt minns vad man gör eller säger.