jag gillar INTE islam!
Jag gillar inte islam.
Jag gillar heller inte blodpudding, offentliga toaletter, kyla eller motion.
Är det något av dessa ovanstående som man "inte får" säga? Varför inte i så fall?
Jag gillar inte islam.
Är det något av dessa ovanstående som man "inte får" säga? Varför inte i så fall?
Ja, att inte gilla kyla brukar inte vara populärt i Sverige.
Folk blir alltid så upprörda när man inte gillar deras religion, vilken den än må vara. Det är väl något som berör dem personligen och de känner väl då att man indirekt säger att man inte gillar personen som följer religionen. Men det skiter jag faktiskt i. Religion är ett samhällsgift, punkt slut.
Du behöver inte bli muslim, äta blodpudding, gå på offentliga toaletter eller motionera. Det tror jag du kan undvika. Värre är det med kylan här i Sverige. Du har inte funderat på att flytta till ett varmare land?
No shit, du gillar inte islam.
Varför ska någon behöva bry sig?
Jag gillar inte islam.
Jag gillar inte heller islam eller blodpudding. Och nu du! Jag gillar inte långvariga bidragstagare heller. Det får man nog inte heller säga, eller?
Jag gillar Islam, men jag gillar inte blodpudding... =)
Haha, jag gillar ingen religion alls. Ogillar även blodpudding och kylan, offentliga toaletter är superbra när man är nödig och det krisar... och motion är härligt ;)
Jag gillar offentliga toaletter, kyla och motion. Islam? Nja..ee.
Men som den där ny sloganen lyder; 'Vi gillar olika' helt enkelt.
Jag gillar ingen religion i organiserad form.
Tro däremot kan vara helt okej och ibland nånting vackert.