Inlägg från: Anonym (öhm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (öhm)

Strap on

Varför skulle jag som tjej vilja bli påsatt av min kille med en strap on? The real deal is da shit!

Och nej jag skulle inte vilja knulla honom med strap on heller det skulle för mig förstöra hans manlighet och det är en av mina största turn ons 

• Anonym (öhm)
    Trust me skrev 2012-01-27 10:37:29 följande:
    Hur kan hans njutning förstöra hans manlighet? Låter mer som att en fördom du har skulle kunna ligga i vägen för dig och din syn på vad en man är. Han är nämligen inte enbart ett objekt för din åtrå.

En slags kvinnlig variant på "hora/madonna"? 
    Nej jag vill inte ha honom i vad jag ser som en undergiven position. Han är min man och han ska dominera mig inte tvärt om för då försvinner hans manlighet. 
  • Anonym (öhm)
    Trust me skrev 2012-01-27 13:18:19 följande:
    Men de är roller som vi skapar i våra huvuden. Du har säkert många gånger i ditt liv justerat din syn på vad som är Manligt. Du skulle kunna göra det i den här frågan också.

Vad gör du om han bestämmer att du ska göra det? Att vägra är väl fel grej. Är det han eller du som är dominant? Du kan ju knappast säga att det är utanför gränserna då det varken är fysiskt eller psykiskt obehagligt/ansträngande.
    Fast han skulle aldrig be mig om något sådant och det vet jag. Nä jag vet inte men för min ska en man inte ha saker i röven och så enkelt är det. 
Svar på tråden Strap on