• annkar78

stokke xplory - vinter

Hej! Jag har den och jag tycker den fungerar bra! Skulle nog inte köpa den om jag bodde på landet. Stadskörning funkar bra och där det är plogat. Lite svårkörd i mkt snö men ändå helt ok. Fördelarna väger upp för mig!

• annkar78

Ja precis! Har inte testat vinterskyddet. Velade ganska länge om och vilka tillbehör jag skulle ha... Vi är ute på promenad ca 1 timme om dagen. Hon har på sig overall från PoP och så brukar jag vira en filt runt henne. Tycker det räcker gott och väl, hon blir inte frusen. Köper nog åkpåse först nästa vinter till sittdelen.

• annkar78

Min dotter föddes för 6 veckor sedan! Jag utvärderade verkligen varje modell innan jag bestämde mig. Jag är jätte nöjd med den. Hon i affären hade den också och var supernöjd! Både jag och min sambo är långa och utifrån det är den super. Den är lättkörd, lätt att svänga, lätt att lyfta. Vilken vagn man väljer är ju utifrån behov men för mig är den perfekt!

• annkar78

Jag bor i Skåne och här har jag faktiskt sett ett par stycken men den är inte vanlig.
    Vad roligt för er, grattis!!
    Igår körde jag den i MYCKET snö och det gick bättre än förväntat!

• annkar78

Vi har babykorgen och kommer nog ha den ett tag till då hon bara är 6 veckor. Vår vagn är röd. Den lila är riktigt snygg. Vi har modell från tidigare år och då fanns inte den lila. Skulle jag köpa en ny idag skulle jag absolut välja den lila!
    En nackdel jag hört är att den har för lite förvaring. Jag upplever inte det som problem. Har alltid stor handväska. Behöver jag handla ngt brukar jag lägga det på vagnen. Handlar bara smått i affären vid oss eller har bilen.
    När ska ni påbörja IVF? Spännande!

• annkar78

Ja det är smart! Vi köpte dock inte babyskydd som passade. Kände inte att vi skulle ha behov av det. Har en bra bärsele som jag hellre använder då, känns smidigare att slänga på den än att ta ur vagnen ur bilen.
    Finns så mycket man tror man behöver som man faktiskt inte gör! Lätt att överköpa sig!
    Jag håller tummarna för att det ska gå bättre för er på detta försök! När börjar ni?

• annkar78

Ja men det förstår jag verkligen!! Vad tråkigt att ni behövt vänta så länge på en liten till er familj! Jag håller alla tummar och tår för att du får beställa Stokken efter detta försök!
    Jag är lite shoppholic i vanliga fall men känner att jag kunnat hejda mig bra!

Svar på tråden stokke xplory - vinter