• Anonym (frågvis)

    Någon annan som fått mycket lättare att få orgasm efter förlossningen?

    Jag undrar om det finns fler än jag som efter mina förlossningar fått mycket enklare tat få orgasm och de är betydligt kraftfullare också.


    Jag är väldigt nöjd med detta läge och undrar bara lite om det är vanligt?

  • Svar på tråden Någon annan som fått mycket lättare att få orgasm efter förlossningen?
  • Anonym (en till)

    Jajamen det blev likadant för mig och jag klagar inte!

  • Anonym (Cc)

    Samma här, mycket nöjd med det. Nu e jag gravid igen så får väl se om det håller i sig efter nästa gång oxå

  • BananerÄrBraFörDomÄrDetSkalPå

    Jups, kunde helt plötsligt få fontänorgasmer också! Jag fick från att kunna komma max 1 av 10 gånger när vi hade sex, och då fick vi försöka minst en timme - till att komma hur lätt som helst.

  • Anonym (en liten noja:))

    åh! det låter fantastiskt :) gläder mig till efter förlossningen ;D *kryssar fingrar*

  • Anonym

    Jag tycker också att jag har lättare för att komma. Dock har jag inte haft sex med min partner ännu.. så väntar med spänning på att få veta hur det känns :)

  • Dr Ä

    Jag ha hört att under självaste förlösningen uppstår ju en massa bristningar. Detta för med sig att 100tals nerver får ett kraftigare blodtillflöde och sin funktion påbörjas i samband med detta. Låter fullt logiskt iaf.

  • Anonym
    Dr Ä skrev 2011-01-04 01:09:18 följande:
    Jag ha hört att under självaste förlösningen uppstår ju en massa bristningar. Detta för med sig att 100tals nerver får ett kraftigare blodtillflöde och sin funktion påbörjas i samband med detta. Låter fullt logiskt iaf.
    Kanske nåt att tänka på för kvinnor som har svårt att få orgasm? :P
Svar på tråden Någon annan som fått mycket lättare att få orgasm efter förlossningen?