• Anonym

Vätskedrivande??

Någon som har några bra tips på vad som är vätskedrivande?

Tabletter, frukt?? Om ni vet så SKRIV!
    Jag håller på att bli galen är full med vätska så de bara värker i kroppen,fingrarna ser ut som korvar och det bultar som bara den..så vet ni nått som är riktigt effektivt så är alla förslag välkommna.
    Nästan så jag funderar på att dricka massa alkohol för att bli av med all denna vätska,men finns det något som är lika effektivt så skippar jag gärna alkoholen Flört
    Till och med mina bröst är större och bhn sitter åt,på gränsen att den är för liten..jätte trött på det nu.

Hjälp ni som är lite mer insatta!?

• Svar på tråden Vätskedrivande??
  • Jezamine

Varför går du inte till en läkare o nämner detta för honom/henne?

Jag är INTE avstängd
  • Anonym
    Jezamine skrev 2010-12-03 10:02:34 följande:
    Varför går du inte till en läkare o nämner detta för honom/henne?
    Har ätit medicin för ett tag sen och det gjorde att ja samla på mej vatten men blir inte av med det..
  • Anonym

Finns nått recept fritt på apoteket vågar man prova det?
    Någon som har erfarenhet?

• Jezamine
    Anonym skrev 2010-12-03 10:36:32 följande:
    Finns nått recept fritt på apoteket vågar man prova det?
    Någon som har erfarenhet?
    Din läkare kan ge dig vätskedrivande tabletter
    Jag är INTE avstängd
  • Anonym (ghbxcv x)

kaffe, redbull, alkohol!

• Jezamine

Åt du cortison? Det gör att man samlar på sig vatten.Jag fick vattendrivande medicin utskrivet samtidigt

Jag är INTE avstängd
  • trasis
    Men varför testa saker som kanske gör så du samlar på dej mer vätska.Är det  för du är gravid som du samlar på dej vätsta tex så är det nog bara gilla läget.Är det en sjukdom så bör du ju gå till  doktorn.Jag fick under en behandling med  cellgift äta furix för jag samla på mej vätska.Furix är vätskedrivande.Men förstår inte varför du ej går till en doktor
  • Anonym
    trasis skrev 2010-12-03 10:40:49 följande:
    Men varför testa saker som kanske gör så du samlar på dej mer vätska.Är det  för du är gravid som du samlar på dej vätsta tex så är det nog bara gilla läget.Är det en sjukdom så bör du ju gå till  doktorn.Jag fick under en behandling med  cellgift äta furix för jag samla på mej vätska.Furix är vätskedrivande.Men förstår inte varför du ej går till en doktor
    Är inte gravid..
    Men det finns nått på apoteket som är vätskedrivande,alltså receptfritt..då borde man väl inte samla på sej mer?
  • Anonym
    Anonym (ghbxcv x) skrev 2010-12-03 10:38:09 följande:
    kaffe, redbull, alkohol!
    hm får väl ta mej en fylla idag då..
Svar på tråden Vätskedrivande??