• Anonym

Vätskedrivande??

Någon som har några bra tips på vad som är vätskedrivande?

Tabletter, frukt?? Om ni vet så SKRIV!
    Jag håller på att bli galen är full med vätska så de bara värker i kroppen,fingrarna ser ut som korvar och det bultar som bara den..så vet ni nått som är riktigt effektivt så är alla förslag välkommna.
    Nästan så jag funderar på att dricka massa alkohol för att bli av med all denna vätska,men finns det något som är lika effektivt så skippar jag gärna alkoholen Flört
    Till och med mina bröst är större och bhn sitter åt,på gränsen att den är för liten..jätte trött på det nu.

Hjälp ni som är lite mer insatta!?

• Svar på tråden Vätskedrivande??
  • Jezamine
    Anonym skrev 2010-12-03 10:54:13 följande:
    hm får väl ta mej en fylla idag då..
    Gå till en läkare istället.El är det fyllan du är ute efter?
    Jag är INTE avstängd
  • lmcl

Kolla hälsokostbutikerna, jag tror de har grejor annars.

• Anonym
    Jezamine skrev 2010-12-03 11:02:29 följande:
    Gå till en läkare istället.El är det fyllan du är ute efter?
    Jo men vill gärna bli av med det nu och en läkar tid kommer jag inte få idag.
    Nej absolut inte så hade jag tagit till alkohol som hjälpmedel för längesen...
  • Anonym
    lmcl skrev 2010-12-03 11:24:58 följande:
    Kolla hälsokostbutikerna, jag tror de har grejor annars.
    Kollade en hälsobutik på nätet och mycket riktigt hade dom maskros tabletter som tydligen ska vara vätskedrivande.
  • LaFontaine

Jag samlar på mig en del vätska till mens och när jag äter vissa NSAID-sorter. Min läkare rekommenderade mig vanliga tranbärskapslar i ett par dagar och det fungerar faktiskt riktigt bra!

• Probably the best    in the

Vad är det som säger att en fylla gör  att du blir mindre svullen?
    Jag skulle säga tvärtom...dagen efter kommer du väga mer...

• Jezamine
    Anonym skrev 2010-12-03 11:26:09 följande:
    Jo men vill gärna bli av med det nu och en läkar tid kommer jag inte få idag.
    Nej absolut inte så hade jag tagit till alkohol som hjälpmedel för längesen...
    Inget kommer att ge  den effekten du önskar på en dag iaf.Naturmedel fårl man äta i 30 dagar innan det ger effekt.OM? det ens ger effekt.
    Jag är INTE avstängd
  • Anonym
    Probably the best in the skrev 2010-12-03 11:41:16 följande:
    Vad är det som säger att en fylla gör  att du blir mindre svullen?
    Jag skulle säga tvärtom...dagen efter kommer du väga mer...
    Ingen aning va någon som nämnde alkohol och att det är vätskedrivande..inte just FYLLAN utan alkoholen..
  • Anonym
    LaFontaine skrev 2010-12-03 11:35:58 följande:
    Jag samlar på mig en del vätska till mens och när jag äter vissa NSAID-sorter. Min läkare rekommenderade mig vanliga tranbärskapslar i ett par dagar och det fungerar faktiskt riktigt bra!
    Vart kan man köpa sådana? Glad
  • Anonym

Ingen som har hört talas om tablettera som finns receptfritt på Apoteket??
    Diuretika?

Svar på tråden Vätskedrivande??