• stjärna10

    tjejer!! tänder ni på sperma sprut?

    min sambo älskar när jag sprutar.. hon tänder enormt på att jag sprutar och när jag sprutar mycket.. måste erkänna själv ,att det är underbart att se henne njuta när ja kommer...

    jag brukar spara mig några dagar så jag kommer riktigt mycket.. 

    gillar ni tjejer oxå att se när er respektive kommer med ett härligt sprut ?  :)

    själv ser jag fram emot kvällens myys när barnen somnat..

  • Svar på tråden tjejer!! tänder ni på sperma sprut?
  • Anonym

    nja jag tänder inte direkt på att se mannen spruta...däremot tycker jag det är skönt när jag känner hur kuken pulserar när han kommer i mig =)

  • linjes

    Nä har inget större behov av att se det,däremot förspelet innan tycker jag om,spruta i mig tänder jag på

  • Anonym (ja,nej)

    Njae inte just på att se själva sprutandet. Men det är underbart att känna när han kommer inuti mig. Pulserande vibrationer Skrattande

  • Anonym (OHJA!)

    Japp! Jag älskar det! Känslan av att han sprutar i/på mig,se hur skönt han har det,hans ansiktsuttryck när han kommer,höra honom stöna..det är underbart och tänder mig nåt enormt!

  • Anonym (Hu!)

    Nej, inte det minsta! Men som någon skrev så är det störtskönt att känna pulserandet inuti. Inte upphetsande, men tillfredsställande.

  • Anonym (noop)

    Nej, sprutet i sig tänder mig inte det minsta, ska jag vara helt ärligt tycker jag mest att det är meckigt och kladdigt, men däremot känslan när han kommer, pulserandet och veta att man fått honom dit är angenämt ;)

  • NicKnejm
    Anonym skrev 2010-12-03 20:33:13 följande:
    nja jag tänder inte direkt på att se mannen spruta...däremot tycker jag det är skönt när jag känner hur kuken pulserar när han kommer i mig =)
    "gilla"
  • NicKnejm
    stjärna10 skrev 2010-12-03 20:29:03 följande:
    min sambo älskar när jag sprutar.. hon tänder enormt på att jag sprutar och när jag sprutar mycket.. måste erkänna själv ,att det är underbart att se henne njuta när ja kommer...

    jag brukar spara mig några dagar så jag kommer riktigt mycket.. 

    gillar ni tjejer oxå att se när er respektive kommer med ett härligt sprut ?  :)

    själv ser jag fram emot kvällens myys när barnen somnat..
    Köp zink och magnesium på butiken Life. Ät tre tabletter zink samt en magensium varje dag....plus drick mycket vatten så skall du få se på sprut. Ja, din kvinna kommer få se mycket sprut i alla fall.
  • Nyfiken och glad

    Nu är jag kille men har aldrig fattat grejen med kladdandet, ansiktssprut etc. Det känns lite porrskadat.

    Det blir lite som att laga en jättefin pastasås och sen häller man ut den över köksgolvet..

  • Anonym (Love it)

    Sprutet gör mig galet kåt. Helst på brösten/ ansikten eller så sväljer jag

  • Pussan
    Anonym (Kladd) skrev 2020-09-15 22:13:27 följande:

    Tjejer tycker ni inte om kladdet sprutandet 


    JO! Över hela mig, och mycket! Gärna i munnen och ansiktet. Eller precis var han vill. Ofta blir det över magen och upp på pattarna, ibland ända upp på halsen. Tänder på tanken att ¨det är jag som har gjort honom så jävla kåt...¨
Svar på tråden tjejer!! tänder ni på sperma sprut?