• Anonym (Curious!)

Jag kysser hellre...läppar

Nyfiken på vad ni föredrar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Jag kysser hellre...läppar
  • Anonym (Curious!)

No comments?

• Thaleya

varken jag eller min sambo känner skillnad på små elelr stora läppar.

• StorFot

Små eller stora läppar... förstår inte resonemanget... det är tanken bakom, passionen, känslan som är det viktiga... fast jag kysser skitbra har jag fått höra av både frun och flickvänner ända sedan 12 års åldern... :) lite självboost  nu :)

• Anonym (Curious!)

Föredrar nämligen fylliga läppar, och har nu träffat en man med smala läppar. =/ Tungan ute Men klart det är känslan som är det avgörande! Jo så jag blev nyfiken bara

• Jonzonto

Tycker inte direkt det spelar så stor roll!

Skulle säga att det har mer med personen vars läppar man ska kyssa faktiskt.. Pratar vi bara om dom övre läpparna? :P

• Anonym (Curious!)
    prospicientia skrev 2010-12-03 23:39:11 följande:
    Ingen som vill pussa på pannan?
    Man kan ju pussa på många ställen, men det var inte frågan Tungan ute
  • Anonym (Curious!)
    Jonzonto skrev 2010-12-03 23:36:31 följande:
    Tycker inte direkt det spelar så stor roll!

Skulle säga att det har mer med personen vars läppar man ska kyssa faktiskt.. Pratar vi bara om dom övre läpparna? :P
    Övre eller undre eller både och Obestämd
  • prospicientia
    Anonym (Curious!) skrev 2010-12-03 23:48:29 följande:
    Man kan ju pussa på många ställen, men det var inte frågan Tungan ute
    Ha-ha. Då kanske jag inte skulle skriva här, men grejen är väl att jag inte är säker på att jag skulle gilla puss på munnen. Känns inte naturligt för mig. Vet inte. Så jag inbillar mig väl bara att jag var lite udda. Glad
  • Anonym (kvinna30)

Jag är kvinna och jag tycker inte om att kyssas. Pussar hellre på andra kroppsdelar än munnen. :)

• Stinky

Jag kysser mer än gärna min sambos fylliga läppar, precis som han mer än gärna kysser mina fylliga läppar. Det blir mjuka, härliga airbagkyssar här. Kyss 

Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • litengunnarolle

Älskar kyssar och kysser hellst fylliga läppar, men det är inte det avgörande om jag gillar kyssen eller inte :)

• Anonym (Curious!)
    honkie skrev 2010-12-04 20:59:23 följande:
    snackar vi blygdläppar?
    Hahaha, nej mun!
  • Madida

Har aldrig öht funderat över det. Jag föredrar att kyssa någon som kysser mig med känsla och hetta Tunna eller fylliga läppar spelar ingen roll.

• Jonzonto
    Anonym (Curious!) skrev 2010-12-03 23:49:24 följande:
    Övre eller undre eller både och Obestämd
    Haha.. Tänkte inte mest på vilken "läpp".. Utan om det var dom "övre" eller "undre" _läpparna_ vi pratade om med en lite ironisk ton! ;)
  • Anonym (mal)

Jag gillar inte att kyssas alls! Tycker mest at det är slafsigt. Klarar bara av det när jag är nyförälskad...

Svar på tråden Jag kysser hellre...läppar