Jag kysser hellre...läppar
Nyfiken på vad ni föredrar?
Nyfiken på vad ni föredrar?
No comments?
varken jag eller min sambo känner skillnad på små elelr stora läppar.
Små eller stora läppar... förstår inte resonemanget... det är tanken bakom, passionen, känslan som är det viktiga... fast jag kysser skitbra har jag fått höra av både frun och flickvänner ända sedan 12 års åldern... :) lite självboost nu :)
Föredrar nämligen fylliga läppar, och har nu träffat en man med smala läppar. =/ Men klart det är känslan som är det avgörande! Jo så jag blev nyfiken bara
Tycker inte direkt det spelar så stor roll!
Skulle säga att det har mer med personen vars läppar man ska kyssa faktiskt.. Pratar vi bara om dom övre läpparna? :P
Ingen som vill pussa på pannan?
Jag är kvinna och jag tycker inte om att kyssas. Pussar hellre på andra kroppsdelar än munnen. :)
Jag kysser mer än gärna min sambos fylliga läppar, precis som han mer än gärna kysser mina fylliga läppar. Det blir mjuka, härliga airbagkyssar här.
Älskar kyssar och kysser hellst fylliga läppar, men det är inte det avgörande om jag gillar kyssen eller inte :)
snackar vi blygdläppar?
Har aldrig öht funderat över det. Jag föredrar att kyssa någon som kysser mig med känsla och hetta Tunna eller fylliga läppar spelar ingen roll.
Jag gillar inte att kyssas alls! Tycker mest at det är slafsigt. Klarar bara av det när jag är nyförälskad...