• DaniellaG

Vad använder du för schampoo och balsam?

Ja, som rubriker lyder..

Vad använder du för schampoo och balsam?

Själv så använder jag Loreals schampoo & balsam som finns på frisörsalonger m.m.
    När jag inte har råd med det så använder jag Schwarzkopf Gliss. Det bästa på budgetmarknaden, enligt mig.

• Svar på tråden Vad använder du för schampoo och balsam?
  • Pyrro_b

Schampo tycker jag inte är lika viktigt men Aussies 3 minute miracle är verkligen ett mirakel för mitt långa hår, använder det vid varje tvätt

• isisisis

Har tunnt och känsligt hår.(skandinaviskt).
    Har upptäckt Apolova.Orginal.
    Bästa schampot och balsamet jag använt,och då har jag provat mycket i mina dar.
    Det är så milt att det inte sliter på håret.Är annars känslig för alkohol och andra uttorkande ingridienser.

• Pyrro_b
    DaniellaG skrev 2010-12-04 12:20:46 följande:
    Aussie - vad är det för märke? Har nog aldrig hört om det förut
    Kom för några år sedan till Sverige, inget spec dyrt märke. Finns på bla kicks och Åhlens. SOm sagt deras hårkur är det bästa jag provat till mitt hår som annars är väldigt svårt att reda ut
  • M C

Jag använder clerasils mjällschampo, fast jag inte har mjäll. Håret blir löjligt blankt av det.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • DaniellaG

Barnängen är skitbra också. Den med lila kork. Håret blir lent och blankt!

• Mumin75

Använder Schwarzkopf Gliss: total repair, både schampo, balsam och inpackning. Detta är den bästa produkten jag hittat för mitt hår, blir supermjukt och fint...  fast jag har visserligen inte testat dom där dyra sorterna hos frisören. Det var när jag hade blonderat mig 4 ggr på en vecka och jnästan förstört mitt hår som jag hittade den här sorten och efter ett par inpackningar var håret som vanligt igen.

• Bobbylina

jag har provat allt i från billig skit till dyra salongs grejer och det som är allra bäst är Loreals Absolut Repair!

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
Svar på tråden Vad använder du för schampoo och balsam?