• DaniellaG

Vad använder du för schampoo och balsam?

Ja, som rubriker lyder..

Vad använder du för schampoo och balsam?

Själv så använder jag Loreals schampoo & balsam som finns på frisörsalonger m.m.
    När jag inte har råd med det så använder jag Schwarzkopf Gliss. Det bästa på budgetmarknaden, enligt mig.

• Svar på tråden Vad använder du för schampoo och balsam?
  • First time

Jag använder Disp Selected Sensitive Schampo och Revlons hårinpackning 1002 som balsam pga att jag blekt håret, det har blivit väldigt slitet och jag vill få ur dom gulaktigaste tonerna.

En annan inpackningsfavorit är Osmo essence intensive repair mask, tyvärr hade inte min frisörska den hemma vid senaste besöket så det fick bli Revlons iställetTungan ute

• IsadoraW

Växlar ständigt men gillar Kérastase, Sebastian och KMS. Köper oftast mina produkuter hos frisören, de är så mycket bättre att det är värt det. Just nu har jag dock Sashajuans schampo och inpackning som finns på Apoteket och de har varit över förväntan!

• Ventress

Just nu Pureology Super Smooth-serien. Annars är Redken All Soft en favorit.

• Denebola

Jag använder inte schampo. Balsamet är Veganese från Lush (Änglamark sensibel när jag gör inpackning).

• mmaddie

Fram tills nu så har jag använt Tresemme shampoo och balsam, men nu har jag bestämt att ge mitt hår en välförtjänt paus! Så nu kör jag på en shampookaka från LUSH, gör håret mjukt och fint, men lite elektriskt ibland :)

• IsDimma

Inget schampo.
    Och blåvitts balsam.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Hanniz84

TreSemme shampoo & balsam

Isa <3
  • Mrs Statham
    DaniellaG skrev 2010-12-20 19:33:19 följande:
    Schampookaka, vad är det för nåt? :)
    lmgtfy.com/ Flört
Svar på tråden Vad använder du för schampoo och balsam?