Hej på er! Oj vilken aktivetet det har varit här!! Ja nu har vi flyttat färdigt Linda. Har dock varit utan internet i 3 veckor så man kan säga att jag har haft lite lätta abstinensbesvär
. Vi bor i radhusområdet mellan pizzerian och skinnefjällskolan. Min lille kille har också varit sjuk med hög feber länge, men är på bättringsvägen nu. Vi fick därmed tillfälle att testa barnmottagningen i Mölnlycke. Himla fint ställe och trevligt bemötande där. Nästa steg är väl att byta BVC också då.
Idag tog jag en promenad för att kolla in förskolorna i området. Finnsjöns fsk och Djupedals fsk låg ju jättefint och såg jättemysiga ut, iaf på utsidan. Det kanske inte är nån idé att ens fundera på skogsgläntan och barrskogen då om de ska läggas ner.. Vi tänkte satsa på att få en plats i januari 2012, även om det kan vara svårt kanske.
Ni kan väl säga till allihop när ni och era barn är på bättringsvägen så att vi kan ses? Jag såg att det fanns ett café i biblioteket i Mölnlycke centrum som såg barnvagnsvänligt ut. Någon som är sugen på att ta en fika där, kanske en veckodag på eftermiddagen? Jag tänkte även ta mig till öppna fsk någon dag här framöver.
/Emilia