Inlägg från: Delfinis |Visa alla inlägg
  • Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

hur gamla var era barn igen?Är det inte tidigt att söka dagis plats, läste att man bara kan  tidigast göra det 6 månader innan???

• Delfinis

min lilla tjej hade feber i veckan...men nu mår hon bättre..Hjärtat brister när man ser dom små sjuka..(
    Men som Petra säger så är det mycket som går nu....vi vill ha sol och lite värme nu:)

• Delfinis

Lindacecilia78:ja det e ett tag kvar till vi flyttar så ännu har man inte börjat packa men det kommer snart, man längtar ju.Skönt att slippa bo i stan och kunna höra fåglarna istället för bilarna här utanför... Nu får alla barn bli friska så vi kan träffas snart.Min flicka har ju också varit sjuk, fick öroninflammation,man tycker verkligen synd om de små..Man gör allt man kan för att de inte skall bli smittade men det är inte lätt...När en blir frisk så blir den andre sjuk och sen går det runt..Så nu får våren komma så vi får lite värme och sol...:)

• Delfinis

Vi flyttar inte till Mölnlycke förrän i maj men jag kan tänka mig att träffas över en fika i mölnlycke ändå.
    Har ett bonus barn som går i skolan,nollan i mölnlycke så vi åker dit en del ändå...Förresten så gick han på djupedalsdagis och vi var nöjda med det.Inget dåligt att säga om det..
    Hade varit jätte skoj att få kontakt  och speciellt för barnen..:)

• Delfinis

oj det var länge sen någon skrev här..hur har alla det?Nu börjar värmen närma sig,härligt:)
    Är det några som umgås redan kanske från tråden:)?

• Delfinis

Nu har vi också flyttat hit och det känns jätte kul...Mycket att göra innan man får ordning på allt men det får ta sin tid..Jag följer också gärna med till arken om man kan....:)

• Delfinis

vi är också uppe tidigt här så picnic funkar bra här med,skall vi säga till 10?är det för sent, tidigt?..men var ligger  árken´, är ju  ny här så jag känner inte till allt:)

• Delfinis

japp, den skylten har jag sett, man kanske ser det när man kommer dit och parkerar bilen...hittar nog.
    då tar man med sig lite picnic och hoppas på fint väder:)

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?