Inlägg från: Delfinis |Visa alla inlägg
  • Delfinis

Nyfödda i mölnlycke?

vi har en svart grå lätt cityvagn, ifall jag också ser vilsen ut...:)

• Delfinis

tjejer, inget vidare väder va?Skall inte bli bättre imorgon heller:(
    Skall vi skjuta på det eller träffas ändå?

• Delfinis

skönt att träffas ute för barnen, eller vad tycker ni?kanske skall ta veckan efter midsommar istället?vad tycker ni?

• Delfinis

hmm..min lilla Julia är förskyld så jag är lite tveksam om vi går imorgon när det är sånt här  tråkigt väder, vill inte hon skall bli dålig nu till midsommar men samtidigt vill vi ju gärna träffa er:)

• Delfinis

Låter som en bra ideé:)vi vaknar runt 06 så vi kan logga in och kolla vad som händer:)

• Delfinis

lite uppehåll just nu men hörde också att det skulle regna idag...vad tycker alla?
    skulle ju vara sol  nu när vi mammor skall träffas och fika:)

• Delfinis

Håller också med att det var mycket trevligt.Kanske en promenad nästa gång eller fika hos någon kan vara något..
    Vi kan se framöver hur det blir.Trevlig sommar på er och midsommar.Nu håller vi tummarna för sol:)

• Delfinis

Hej Tjejer...

Vad säger ni att kanske ses igen  så kan barnen leka lite eller om några andra också vill hoppa på? :)

• Delfinis

Jag hittar gärna på något, kul för barnen att leka lite än att bara vara med mamma;)

• Delfinis

Jag kan tänka mig att gå på fredag om någon annan skall gå, har aldrig varit där så kul att gå med någon...

• Delfinis

jag hänger gärna på , fredag passar jätte bra.Idag kan vi inte,  skall vi iväg och kolla presenter till Julia, hon fyller år nästa vecka.
    Är det där vi träffades sist fast på framsidan då?

• Delfinis

Vi skall till rytmiken med dom små på onsdag om fler vill hänga på....
    Kul för barnen att leka lite.Det var mycket trevligt i fredas och hoppas kunna gå fler gånger..:)

• Delfinis

ok va synd.Hoppas han blir bättre snart.Inget vidare väder heller.
    På fredag fyller Julia år så då kan inte vi men försöker komma iväg idag...

• Delfinis

Hej tjejer!

Hur är det med er?Har inte varit på öppna förskolan på jätte länge.tyvärr.Hur mår ni?

• Delfinis

Hej, kul att höra ifrån dig.
    Vad tråkigt att ni har varit sjuka, men vattenkopper är väll bra att de har haft när de är små??
    Hur mår ni nu?
    Vad härligt att inte veta när man skall börja jobba igen;)Det är bara att njuta:)Man kommer snabbt in i jobbet och saknar tiden man var ledig;)
    Japp, har börjat jobba, fick ett nytt jobb i slutet utav november,helt underbart.. så då fick Julia börja dagis..
    Det har gått så bra med dagiset och jag är så glad för det.Hon älskar att vara där...
    Jag träffas gärna, för en fika eller promenad..skönt nu när det börjar bli ljusare, kanske man kommer ut mera:)
    Hör av er när ni är friska så kan vi bestämma något...

Svar på tråden Nyfödda i mölnlycke?