Inlägg från: Insatt |Visa alla inlägg
  • Insatt

Arg, ledsen, helt jävla förtvilad!

Det finns folk till allt! Min syster blev av med sin plånbok på banken när hon var 18 år, nybakad student och nybliven mor med såklart jättedålig ekonomi. Två småtjejer låtsades tycka att bebisen i vagnen var söt och så var pengarna för resten av månaden borta. En annan syster blev bestulen på sin portmonä med 50 kr av en farbror när hon var 5 år och vi åkte buss. En sådan fräckhet!

• Insatt
    Najs skrev 2010-12-06 10:12:35 följande:
    vem 17 stjäl en migräntablett? vilka idioter!
    Jag lider oxå av migrän..Jag hade hellre velat att dem tagit min tv istället för medicinen.
    (nog för att jag numera bara tar alvedon och bamyl när jag får mina attacker, tålde inte immigranen)
    Men migränmediciner är ju dyra..
    USH för folk som inte kan hålla fingarna i styr.
    Ja du, min pappa fick inbrott i sin bil och det enda tjuvarna tog var kattens p-piller...
  • Insatt
    Najs skrev 2010-12-06 11:17:47 följande:
    hhaha....sjuuukt...de är säkert snoriga acnefulla killar som tror dom hittar något dom kan bli lite hög på.
    Ja, vi kom fram till att de kanske trodde att det var benzo, små ljusblå tabletter
  • Insatt
    Förväntansfull0406 skrev 2010-12-06 11:44:00 följande:
    förlåt, men jag måste få skratta här lite...
    Ja det var ju inte värre än att man fick ringa veterinären för nytt recept. Dessutom hade min kära far glömt att låsa bilen så ingen större skada var skedd.
Svar på tråden Arg, ledsen, helt jävla förtvilad!