Tycker du om Ullared?
Ja imon (6/12) bär det av till Ullared. vad tycker du om Ullared? Vad brukar du handla? Vad är det värsta/bästa med Ullared? Skriv gärna en kommentar!
Ja imon (6/12) bär det av till Ullared. vad tycker du om Ullared? Vad brukar du handla? Vad är det värsta/bästa med Ullared? Skriv gärna en kommentar!
Ullared ska man gå själv i lugn och ro. Värst är helt klart allt folk sen att det alltid blir dyrare än vad man tror då det är såå billigt.
Sen får man vara lite prismedveten för det är inte allt som är billigare där.
Heminredning och schampoo avdelningen är mina favoriter och det värsta med Ullared är allt folk. Ha det så kul
Ingen åsikt.
Jag har aldrig varit i Ullared och det finns i nuläget (och för överskådligt framtid) inget som lockar mig att åka till Ullared.
Jag har aldrig varit där.
Det är väl typ 100 mil dit eller nåt.....
Så jag får kryssa i Ingen åsikt (men jag vet att jag skulle älska stället!)
Jag ääälskar det!
har 5 timmar enkel väg med bil, men det är det värt. Åker ett par gånger per år.
Köper leksaker, kläder, vinterkläder och heminredning.
älskar ullared åker dit 1-2 ggr/år skulle gärna åka oftare men har ca 25 mil dit o sen måste man ha en rätt stor slant för o åka dit annars lönar det sig inte
värst är allt folk och bäst är tjaa hela ullared
vi brukar handla kläder och leksaker för det mesta men ibland blir det annat oxå som handdukar,gardiner,dukar osv köper aldrig mat eller schampoo o sånt för det kan du köpa lika billigt på Ö&B
Tycker inte om det. Gillar inte onödig konsumtion och saker gjorda av kinesiska slavarbetare.
Jag har aldrig varit där, så jag har ingen åsikt. Det ligger ju så rackarns avsides!
Ullared = 99,9 % skräp och 0,1 % vettiga saker. Det enda jag köpt där är förbrukningsvaror för personlig hygien, resten hade jag lätt kunnat vara utan.
När jag var liten var vi där säkert en gång i veckan.... så jag kan Ullared ganska bra.
Jag avskyr stället. Folk beter sig som djur därinne och det är superstressande. Sen luktar det illa där, och det är helt enkelt inte värt besväret. Att handla ska vara en trevlig upplevelse, och för det betalar jag gärna lite mer.