• Doris77

    Gravida i Enköping eller närliggande ort med BF april 2011?

    Hej!

    Tänkte kolla om det är någon mer som väntar barn någon gång i vår (mars-maj) i trakterna Enköping, Västerås eller Uppsala som har lust att följas åt? Jag väntar mitt andra barn 23 april 2011, har en pojke på 4 år sedan tidigare.

  • Svar på tråden Gravida i Enköping eller närliggande ort med BF april 2011?
  • gladochspontan

    Hej på dej, Jag är också gravid, med mitt tredje barn, med bf 18 april. Jag har två grabbar på 6 o 10 år o nu blir det en liten flicka.. Vi var på Mamma Mia kliniken i Sthlm o kollade..:) ska bli jättekul! Vi bor i ett hus på Skiljebo i Västerås. Jag har haft en mycket jobbig graviditet; har kräkts varje dag i 28 veckor plus att min sköldkörtel strulade i höstas.. så jag är sjukskriven fram till bf..men annars så jobbar jag som regionchef på ICAs huvudkontor. Mycket resor till Stockholm varje vecka o mycket regelbundna tider..så jag ska försöka skaffa mej ett nytt jobb under föräldraledigheten.. Jag har bott i Västerås i 16 år men de flesta vännerna "försvann" när jag separerade från mina tidigare barns pappa. Det vore roligt att träffa nya vänner som dessutom har barn i samma ålder. Min sambo sedan 3 år tillbaka är "bara" 30..:) (jag är 36), men det är svårt att hitta några blivande föräldrar i Västerås på vare sig familjeliv eller i barnmorskegrupper.. de flesta mammorna är under 30.. Både jag o resten av fam är sportintresserade, gillar att träna, umgås m människor, äta gott o vi reser en del.. till o m lite för mycket ibland..nu vill vi.vara hemma i vårt underbara hem.. Är du sugen på att höras så når du mej lättast via min mail.. sannadavidwilliam@hotmail.com Hälsningar Sanna

Svar på tråden Gravida i Enköping eller närliggande ort med BF april 2011?