Inlägg från: Mirris |Visa alla inlägg
  • Mirris

Andarnas makt - fejkar dem?

Jag är mest förundrad över vilken skillnad det är på mediumen.

En del står där och försöker få fram bara en bokstav i 5 minuter.. sen kommer typ Terry Evans in i ett hus och börjar direkt berätta om andrna som är där, vilken relation dom har till dom boende osv. Det bara "rinner info ur honom".
    Såg nu senast (inte hela programmet tyvärr) när han kom till en gård där "pappan" spökade.. och en äldre dam.. och han visste direkt att det var nån i stallet oxå.

Kanske skillnad på andarna också?? En del har lättare att uttrycka sig, medans andra kanske blir så förvånade att "synas" att dom inte kommer på nåt bra sätt??

Fast jag tror och hoppas att det är på riktigt. Jag skulle vilja kunna komma tillbaka och kolla läget när jag är borta

• Mirris

Håller helt med om att man kanske skulle byta ut, eller helt slopa programledare! Blir så "krystat" och konstigt tycker jag.

Jag är jättenyfiken och skulle gärna vilja gå på en seans eller en privat sittning. Skulle va kul att hör från nån gammal släkting. Och att få så konkreta "bevis" att det inte går att ta miste. Vilken grej!!! Vilken känsla..

Tror nog min skrockfulla mormor skulle kunna tänka sig ett besök hoppas jag. Och hon var pratglad när hon levde, och jag hoppas hon är det än idag. Och att morfar tog sig tid oxå.. så jag skulle få veta att han inte var helt själv när han gick bort.
    Det tog mig hårt .. jag var i samma hus.. men jag visste inte ens att han var inlagd.. fick inte veta det förräns på kvällen!! (mamma o pappa hade varit helt förvirrade och glömt bort att jag jobbar på sjukhuset)

Jag o några till var på väg att åka på Terry Evans storseans.. men så kom vi på att det var såååå långt dit, så vi väntar tills han dyker upp här i stan igen!! För "tyvärr" spökar det inte här där jag bor nu (iallafall inte som jag märkt).. så det är ju ingen idè att försöka ta hit nåt medium

Svar på tråden Andarnas makt - fejkar dem?