Inlägg från: Nosan83 |Visa alla inlägg
  • Nosan83

Vart finns och vad heter dom som man har på spjälsäng för att få den å gunga?

Japp precis som jag fråga i rubriken.....

• Svar på tråden Vart finns och vad heter dom som man har på spjälsäng för att få den å gunga?
  • Nosan83

Tack så mkt då vet jag......

• Nosan83

Men ni som provat dom hur blir sängen?? Alltså gungar den mycket eller skit lite bara?
    Varför skaffade ni dom?? Min dotter somnar endast i vagn eller vid mitt bröst går absolut inte att lägga ner henne för att somna, även när hon somnat i min famn är det jätte svårt nästan omöjligt att lägga ner henne. Tänkte då att om sängen går att vagga så kanske hon fortsätter sova när ja lagt ner henne.....
    Nån med erfarenhet av detta???

• Nosan83
    MammanZ skrev 2010-12-07 15:29:16 följande:
    Tyckte inte att det gungade så mycket. Har testat Lullabub, som gungar sängen med som en liten motor, den funkar för att få sonen att somna i sängen, och inte i bilen/vagnen/vår famn. Men de kostar ju också... ca 1495:- Köpte dem på babyland.se
    låter bra.....är nästan villig att betala vad som bara hon soverSkrattande
    Hur somnade ni sonen innan?? Min dotter somnar endast till bröstet eller att jag kör vagen fram och tillbaka över en tröskel lääänge, och även när hon somnar så vaknar hon efter en halvtimma, och är omöjlig att lägga ifrån mig. Hon vägrar napp så det kan inte heller trösta henne. Hade varit gudomligt om det funka....även för hennes skull....behöver ju sova Somnar din son utan skrik??
    Oj massa frogor här nu....
Svar på tråden Vart finns och vad heter dom som man har på spjälsäng för att få den å gunga?