Inlägg från: 4mychildren |Visa alla inlägg
  • 4mychildren

Iphone till barn?

Niillis skrev 2010-12-07 08:54:15 följande:
    jag har hört att iphone är otroligt känsliga tappar man den spräcks hela skärmen det kanske inte är en bra sak till en 12 åring, inte ens jag vill ha en sån pga känsligheten
    Nejdå så är det inte. Den är inte mer känslig än andra mobiler när det gäller att tappa den. Har tappat min säkert femtio gånger och den är fortfarande precis som den var när jag köpte den. skulle säga att en är mer tålig då det inte är några lösa delar som flyger överallt när man tappar den.
    Elliot -09, Livet är vad man gör det till.
  • 4mychildren
    Niillis skrev 2010-12-07 09:03:29 följande:
    inte? ja då är de väl måndags exemplar en vän fått då hans 2 iphone gick i sönder iofs första gången kastade han den så kanske därför men andra gången tappa han bara lite men man ska ju ha fodral på så händer ju inte det
    Men tänker finns den kontantkort till iphone? för ett abonemang hade jag inte köpt till en tonåring då jag vet många som gjorde samma fel för 10-12 år sedan själv hade man abonemaang och vips kom en räkning till pappa för 7 tusen haha
    Men det handlar väl om mognadsfråga också kanske är man 12 år o väldigt mogen och visat sig ta hand om saker o ting så kan de väl ta hand om en iphone också
    Jag har Kontantkort i min iPhone, du kan köpa en sån olåst precis som andra mobiler. 
  • 4mychildren

Men annars, nej jag hade aldrig gett en tolvåring en iPhone, då hade de fått börja med en enklare telefon som inte kostar skjortan att köpa.

• 4mychildren

Beror på var du köper den men mellan 4-7000:- Beror också på om det är en iPhone 3 eller nya 4:an

Svar på tråden Iphone till barn?