Iphone till barn?
Ja alltså min släkting har gett en Iphone till sin 12-åriga dotter, min fråga är om det är vanligt idag? Vi har fortfarande små barn och kan aldrig tänka mig att våra barn skulle få det.
Ja alltså min släkting har gett en Iphone till sin 12-åriga dotter, min fråga är om det är vanligt idag? Vi har fortfarande små barn och kan aldrig tänka mig att våra barn skulle få det.
Kan inte se en anledning till varför en 12åring ska ha en Iphone.
Min 15 åring fick min mans gamla. han har den för att kommunicera istället för en fikdator. Men nu är han ju 15 inte 12.
jag har hört att iphone är otroligt känsliga tappar man den spräcks hela skärmen det kanske inte är en bra sak till en 12 åring, inte ens jag vill ha en sån pga känsligheten
varför ska han inte få en iphone? När man är 12 år är man ganska "stor" och kan behöva en mobiltelefon. Dessutom vet jag väldigt många 12åringar som har både portabla pc-spel, mp3spelare och tom egna datorer. Varför inte förena allt i en då?
Ser inte anledningen till varför han inte ska ha en om behovet finns.
Jag tror säkert hon kan ta ansvar för den, men är det bara vi som tycker att det är en otroligt dyr leksak för en 12-åring?
För nej jag kan inte se att ett barn har BEHOV av en Iphone:)
Hade vi haft 12-åringar idag så har dom nog fått vara hemskt glada om dom fått en telefon överhuvudtaget.....så nå Iphone hade det då inte blivit. Jag vill inte att min barn ska bli bortskämda och tycka att dom förtjänar en Iphone