julklappstips t 9 årig tjej önskas
vad ger ni era döttrar som är runt 9 år? tips tack!
vad ger ni era döttrar som är runt 9 år? tips tack!
Jag har inga döttrar men likväl en syster som är i ungefär samma ålder. Hon gillar "Hannah Montana" och #High School Musical# Så jag har köpt en Hannah Montana parfym och high school musical läppglans. Det kanske inte är politiskt korrekt direkt.. men hon får använda det hemma och aldrig ute.
Här finns lite tips:
www.familjeliv.se/Forum-3-170/m56031874.html
Bonusdottern ska få en plattskärm till sin dator och en MP4 spelare, sen blir det förstås en massa Hello Kittyprylar också.
sims tänkte vi köpa.
Lite kläder.
Hon önskar sig ett överkast och någon slags elektroniklåda...
Elektrisk tandborste önskar hon sig också men det tror jag ingen nappade på;)
Harry Potter bok.
Örhängen
MIn 9-åring önskar, lego, polly pocket, spel mm till TV-spelet, biobiljetter, presentkort på kläder, sysaker och målarsaker,pyssel, saker till rummet, top model saker (för att designa kläder),
Plus plus är poppis
kolla www.greenjellytoys.com
billig frakt och en julkalender nu
min favvobutik
Lycka till
Detta står på min 9-åriga dotters önskelista: 1. Mobil 2. Lego City 3. Barbie 4. Pengar Pengar går ju alltid hem då barnet kan köpa själv vad den vill. Lycka till!
Min snart 9-åriga dotter har blivit en bokslukare! Hon önskar sig en massa böcker i julklapp: Lill Kitty, Lassemajas detektivbyrå och älvböcker bland annat.
Min dotter på 9 önskar sig böcker (Harry Potter, Nelly Rapp, Lasse Maja), pyjamas, Monster High-prylar, prenumeration på KP.
Min äldsta önskaar sig/kommer att få:
Harry Potter - fakta bok och bilder mm från inspelningar
(hon har läst alla böckerna och sett filmerna)
Monster high dockor
Monster high några möbler, typ nåt cafe
Tillsammans med sina systrar ska hon få detta:
Nån kokbok för barn o ungdomar
nån pysselbok'
Om hon rider kan ju släkten ge bort ridlektioner eller nagot annat för en fritidsaktivitet som kostar mycket
Min snart nioåring önskar sin monster high dockor, mobiltelefon, böcker (Lasse Maja), playmobil etc. Mobiltelefon ska hon få, annars vet vi inte riktigt vad det blir, har inte börjat handla ännu.
Min 8 åriga systerdotter ska få det här av sina föräldrar:
Ever after high-dockor, dockhus, glow pets och en ipad. Tipsar verkligen om dom dockorna, är hur fina som helst och serien/filmerna är jättebra dom med. Dom är lite svåra att få tag på dock men man kan ju köpa monster high istället.
Min dotter ska få en massa One Directionprylar och biljetter till deras konsert där nån av oss vuxna måste följa med och så får hon bjuda med en kompis.