• MorAnna79

julklappstips t 9 årig tjej önskas

vad ger ni era döttrar som är runt 9 år? tips tack!

• Svar på tråden julklappstips t 9 årig tjej önskas
  • Landslide

Jag har inga döttrar men likväl en syster som är i ungefär samma ålder. Hon gillar "Hannah Montana" och #High School Musical#  Så jag har köpt en Hannah Montana parfym och high school musical läppglans. Det kanske inte är politiskt korrekt direkt.. men hon får använda det hemma och aldrig ute.

• cc Kitty

Bonusdottern ska få en plattskärm till sin dator och en MP4 spelare, sen blir det förstås en massa Hello Kittyprylar också.

• m med tre stjärnor

sims tänkte vi köpa.
    Lite kläder.
    Hon önskar sig ett överkast och någon slags elektroniklåda...
    Elektrisk tandborste önskar hon sig också men det tror jag ingen nappade på;)
    Harry Potter bok.
    Örhängen

• MadHatter
    Emilia75 skrev 2010-12-09 12:29:37 följande:
    Syster Varg är jättepopulär bland barn i hennes ålder!

/Emilia
    Vad är det?
  • MadHatter

MIn 9-åring önskar, lego, polly pocket, spel mm till TV-spelet, biobiljetter, presentkort på kläder, sysaker och målarsaker,pyssel,  saker till rummet, top model saker (för att designa kläder),

• Mejaa
    MadHatter skrev 2010-12-09 19:17:58 följande:
    Vad är det?

Jag tror att det är en bok, eller en serie med böcker.
  • Mejaa

Detta står på min 9-åriga dotters önskelista: 1. Mobil 2. Lego City 3. Barbie 4. Pengar Pengar går ju alltid hem då barnet kan köpa själv vad den vill. Lycka till!

• strojes

Min snart 9-åriga dotter har blivit en bokslukare! Hon önskar sig en massa böcker i julklapp: Lill Kitty, Lassemajas detektivbyrå och älvböcker bland annat.

• Mickan76

Min dotter på 9 önskar sig böcker (Harry Potter, Nelly Rapp, Lasse Maja), pyjamas, Monster High-prylar, prenumeration på KP.

• Kina79

Min äldsta önskaar sig/kommer att få:
    Harry Potter - fakta bok och bilder mm från inspelningar
    (hon har läst alla böckerna och sett filmerna)
    Monster high dockor
    Monster high några möbler, typ nåt cafe

Tillsammans med sina systrar ska hon få detta:

Nån kokbok för barn o ungdomar
    nån pysselbok'

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Annaïck

Om hon rider kan ju släkten ge bort ridlektioner eller nagot annat för en fritidsaktivitet som kostar mycket

• Tjohalia

Min snart nioåring önskar sin monster high dockor, mobiltelefon, böcker (Lasse Maja), playmobil etc. Mobiltelefon ska hon få, annars vet vi inte riktigt vad det blir, har inte börjat handla ännu.

Flicka 2005 * Pojke 2007
  • Minniemousemommy

Min 8 åriga systerdotter ska få det här av sina föräldrar:

Ever after high-dockor, dockhus, glow pets och en ipad. Tipsar verkligen om dom dockorna, är hur fina som helst och serien/filmerna är jättebra dom med. Dom är lite svåra att få tag på dock men man kan ju köpa monster high istället.

• Miew

Min dotter ska få en massa One Directionprylar och biljetter till deras konsert där nån av oss vuxna måste följa med och så får hon bjuda med en kompis.

Svar på tråden julklappstips t 9 årig tjej önskas