Anonym (hmm) skrev 2011-01-13 12:35:31 följande:
Jag känner igen mig och därför tror jag mer och mer att jag lutar åt ADHD hållet. Sitter ALDRIG still, biter i kinderna, vickar på tårna, trummar i takt både med händer och tänder (hehe rimmade lite där)
Om jag någon gång måste sitta still så är det omöjligt då måste jag röra på mig ännu mer.

Själv misstänker en kombination av dom båda. Jag kan sitta stilla, som nu, framför datorn, skriva och kolla sidor men det är ju för att det jag håller på med är intressant. Skulle det inte vara det skulle jag bli tvungen att gå iväg och göra annat och sen komma tillbaka.
Men iaf. De här "tillstånden" som jag beskrev ovan finns inte där jämt utan kommer över mig då och då och jag vet inte om det är kopplat till någonting, dåligt med sömn, understimulering etc men jag misstänker att det kan ha med det att göra. Jag går upp i varv, från 0-100 på bara några minuter, blir mer utåtriktad och känner nästan som ett tryck infirån att jag MÅSTE göra något och det NU. Men inget konkret eller nyttigt utan mer, bus och jävelskap, eller prata sönder någons öron eller dansa eller nått. Jag vet inte.