Inlägg från: 4 prinsar |Visa alla inlägg
  • 4 prinsar

Köper ni märkeskläder? I så fall, varför?

Mina killar har 80% pop kläder resten är väl villervalla,molo,fix,puma m.m.,så  vi köper väl bara bra märkeskläder.har gjort ända sen första sonen föddes.älskar kvalitet o funktionskläder o vill att det ska vara fint även om man tvättat kläderna några ggr,inte som hm som tappar färg direkt.

polarn o pyret är mitt favorit-märke som sagt o jag är så nöjd med allt därifrån,ytterplagg o vanliga kläderna.¨så jag köper inte för att vara märkvärdig på nåt sätt utan jag gillar deras bra kvalite o snygga kläder!är glad att min plånbok tillåter detFlört

• 4 prinsar

lugna ner er nu!spelar roll?!nä!alla tycker olika.Polarn o pyret är enligt de flesta "lite finare" kläder än dessa vanliga hm,kappahl m.m.Det kostar mer o är av mkt bra kvalitet helt enkelt.
    Vem börjar dra in designers?
    visst vi har ralph lauren o tommy hilfiger i garderoberna till killarna oxå men jag trodde vi pratade om vanliga märkeskläder....

• 4 prinsar

ja det är dyrt,kan hålla med om det,men köper ändå i princip alla kläder på pop för att de e så fina o håller så bra.sen hade jag ju inte handlat där om plånboken va tunnare,absolut inte,då hade jag gärna gått till lindex=)

• 4 prinsar

lenorah;lindex är ju inte som pop...pop är en annan sorts kläder med lite högre kvalitet o prisklass än de stora kedjorna.finns många som tycker att det är tokdyrt där,tex en liten body kostar ca 195-225 kr...så det är en affär i sin egen lilla klass=)men underbara kläder!

Svar på tråden Köper ni märkeskläder? I så fall, varför?