Inlägg från: Love 08 |Visa alla inlägg
  • Love 08

BVC-gruppen Lerum

Hej där!

Vilken bra idé! Ja, nu ses vi på fredag, ska bli skoj!Tungan ute

• Love 08

Hej alla mammor!

Tack för en mysig promenad i fredags, vilket härligt väder det var! Och Annelie, vad fint ni har detGlad Här hemma brinner brasan och vi ska strax gå en sväng med barnvagnen i det fina vintervädret. Det här med datorer och Tv:n, Alvin är också helt såld på Tv:n..i fm har han suttit klistrad i sin babysitter och kollat vinterstudion! Kankse en liten blivande skidåkare;)

Hoppas dopet går bra idag, Liselotte, fint väder får ni iaf!

Ha en skön söndag alla
    Louise & Alvin

• Love 08

Hej där!

Tack för en mysig promenad idag och fika hos dig, Liselotte! Ska bli skoj att ses imorgon med alla bebbar=)
    Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Louise

• Love 08

Hej!
    Ja det låter som en bra idé! Aludden då kl 13.00. Jag vill också gärna bjuda hem er på fika, men vi kan ta det när is och halka har lagt sig lite och man måste ju ha bil för att komma till mig i Olstorp=)

Ses imorgon!
    /Louise

• Love 08

Hej alla mammor!

Jag och Alvin kommer imorgon! Kul att ses igen=)
    Ihelgen har vi haft besök av en kompis som kommer från sthlm, roligt att visa henne Gbg och Lerum. Vi var ute och åt middag i fredags och mathias var hemma med Alvin, gud så skönt det var att få äta middag ostört!
    Men jag längtade allt hem efter några timmar=)

Som jag nämde tidigare så är ni välkomna hem till oss, om ni har bil eller kan samåka kanske...vi kan ju ta en fika bara eftersom det är svårt att hitta bra promenad ställen här med många vagnar. Kan ju se på det lite senare.

Ska vi säga aludden kl 13.00? Om ingen annan har ngt bra förslag?

Ses imorrn!

Louise

• Love 08

Jag och Alvin kommerGlad ha en fin söndagskväll alla, och missa inte solsidan ikvällFlört

• Love 08

Vi är på!
    Ha det bra alla mammor o bäbbar=)

Louise & Alvin

• Love 08

Hej!
    Vi sa aludden kl 13.00!
    Håller helt med dig, träffarna ger inte så mycket, fast barnsäkerheten var ju bra att få lite koll på. Snart kryper de små=)
    Liselotte, vi ses på zumban ikvällGlad

• Love 08

Hej på er!

Kul att vi trotsade vädret idag och gick en promenix iaf! Som vi sa idag, så är ni välkomna hem till oss nästa måndag kl 13.00. Adress. Kumminvägen 4, i Olstorp.
    Vi kan gå en runda och sen fika efteråt!

Om ni kommer från Lerum, (alla gör väl det!) så åker ni mot Gråbo, men vid skylt Flexator och Olstorp tag vänster. Sen åker ni några km på denna väg genom ett villaområde. Vår väg ligger upp till vänster i en backe, andra huset på vänster sida ( röd villa med gula knutar). (Ketchup o senapGlad)
    Hoppas ni kan komma!

Ha en trevlig vecka!
    Louise & Alvin

• Love 08

Gokväll!
    Alvin somnade efter gröt och nattsaga redan vid 18! Han var helt slut efter babysimmetTungan ute
    Ingrid: ja, ni är så välkomna ut hit när som! Hoppas det inte är RS..krya på dig Ossian!

// Louise

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum