BVC-gruppen Lerum
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Här hade jag tänkt att vi som är med i samma BVC-grupp i Lerum kunde bestämma promenadträffar och utbyta erfarenheter.
Varmt välkomna in i tråden, mammor
Hej där!
Vilken bra idé! Ja, nu ses vi på fredag, ska bli skoj!
Hej hej!
Liselotte: Det var ett bra initiativ :) Lycka till med dopet så ses vi kanske nästa vecka då!
/Lisa
Vad roligt att ni varit inne! Tack, det är en heeel del att stå inför dopet
Hej alla! Bra initiativ Liselott! Lycka till med dopet. Kram
Hepp, så hade man ett konto här också! :)
Ja, lycka till med dopet Liselotte. Men va kan gå fel? Så länge kaffet räcker så blir säkert alla nöjda! (Hoppas ni ska bjuda på kaffe nu så jag inte stressar upp dig ;))
Ja, lite kaffe och tårta så ska väl alla vara nöjda ;). Jo, kaffe blir det helt klart, är ju själv en kaffemoster av höga mått!
Hur är det med er och era bebisar?
Hej alla!
Har missat information om återträffen som ni hade, men har ju hittat hit i alla fall!
Jag och Tobias fick en liten William den 31 aug så vi var inte med på sista träffen i föräldragruppen på MVC. Han är en pigg och glad liten kille!
Jag blev moster för första gången i mitten av oktober så det är fullt med bebisar just nu, bajsprat med syrran var och varannan dag .
Kul med snö, men lite svårt att gå ut med vagnen tycker jag! Gick ut på betydligt fler promenader i september och oktober! Men motion får man om man drar vagnen i snön, det måste ju sägas.
//Jennie Hööst
Det är bara fint med mig och lille Aaron! Trött är man ju så klart, speciellt som han inte alltid sover så mycket under dagen så det blir inte så mycket vila direkt. Men det blir väl bättre så småningom.
Nu är det inte säkert jag kommer imorrn eftersom min man opererades idag (gallblåsan) och han hade tydligen blivit sövd så det beror ju lite på hur han mår..
Hur är det med er andra mammor och era bebisar? :)
Nu hitta jag å Melvin också hit. Han är sjukt intresserad av datorn får jag säga...och TVn. P börjar bli lite nervös för vad det ska bli av grabben ... Ensam mamma söker, Hollywoodfruar, Desperate Housewives ... så han tillbringade en hel em framför motorsporten med lilleman . Nejdå så illa är det inte, men vi har fått sätta upp en kudde som skymmer TVn lite iaf
Det verkar vara många småkillar i gruppen! Var det nån som fick en tjej?
Själv känner jag flera andra som har fått bebisar i år och övervägande killar. Konstigt! Går väl i cykler det där kanske....
William är också mycket fascinerad av tvn. Antar att det är färgerna och rörelserna som lockar.
/Jennie