• Asil78

BVC-gruppen Lerum

Hej hej!
    Liselotte: Det var ett bra initiativ :) Lycka till med dopet så ses vi kanske nästa vecka då!
    /Lisa

• Asil78

Det är bara fint med mig och lille Aaron! Trött är man ju så klart, speciellt som han inte alltid sover så mycket under dagen så det blir inte så mycket vila direkt. Men det blir väl bättre så småningom.

Nu är det inte säkert jag kommer imorrn eftersom min man opererades idag (gallblåsan) och han hade tydligen blivit sövd så det beror ju lite på hur han mår..

Hur är det med er andra mammor och era bebisar? :)

• Asil78

Hej på er!
    Jag hoppas ni hade det riktigt mysigt igår! Här kände vi oss alltför trötta och passade på att samla lite energi inför resten av veckan som kommer bli smått hektisk..
    Men det ska bli roligt att ses på måndag :)

God jul!!
    /Lisa och Aaron

• Asil78

Hej på er!

Jag hoppas ni alla har en riktigt fin helg :)
    Här är det lite tomt nu när Tobias åkt iväg till Kina för att jobba i en vecka men jag har ju Aaron och vovven så det ska nog gå bra ändå.
    Tyvärr kan vi inte ses på måndag eftersom Aarons farfar kommer på besök men förhoppningsvis kan vi veckan efter!

Ha det gott allihop!!

/Lisa & Aaron

• Asil78

Ja jag bloggar men är lite dålig på att uppdatera :)
    Om någon är intresserad så finns den här: aaron.hieta.se/

Liselotte: vad är adressen till din blogg?

• Asil78

Fin blogg du har Liselotte! :)

Jennie: jag kommer gärna om jag bara hinner ut med vovven först. Men det borde funka.

Ha en trevlig helg!

/Lisa

• Asil78

Tyvärr kan vi inte komma idag eftersom mannen var tvungen att ta bilen :( Men jag hoppas vi ses nästa vecka!!

Ha en bra dag :)

/Lisa

• Asil78

Hej på er!
    Jag och Aaron tänkte komma idag men känner oss ganska trötta efter några väldigt tidiga morgnar så vi får se om vi tar oss iväg.

Tyvärr kommer vi vara i Stockholm nästa måndag så vi missar promenad och fika.
    Jag hoppas ni får det riktigt trevligt!!

Ingrid: har hört hur hemskt det är med mjölkstockning så jag lider verkligen med dig. Hoppas du slipper det framöver!

Kram och ha det gott!
    /Lisa

• Asil78

Blöjtest låter som en jättebra idé och att vinna vore ju toppen! :) Jag och Aaron är med och du får använda mitt mob nr.

Beträffande måndag så kommer vi om vi inte är alltför trötta efter resan (kommer hem från mina föräldrar sent på sön kväll).

Ha en fin helg alla!!

• Asil78

Hej på er!
    Jag och Aaron kan tyvärr inte komma imorrn eftersom vi inte har tillgång till bil.
    Men jag hoppas ni får en riktigt fin dag och att vi ses snart!

/Lisa

• Asil78

Vi hade gärna kommit och umgåtts lite med er om vi bara varit piggare. Aaron har nu fått för sig att han ska äta ett par ggr/natt för att sedan kliva upp vid 5-tiden varje morgon.. Så vi är minst sagt lite trötta och försöker få sömn där det går. Förhoppningsvis blir det bättre snart.
    Hoppas allt är bra med er och att nu får en fin dag!!

Marielle: tack för blöjan! Den ska testas idag :)

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum