• Glow

BVC-gruppen Lerum

Nu hitta jag å Melvin också hit. Han är sjukt intresserad av datorn får jag säga...och TVn. P börjar bli lite nervös för vad det ska bli av grabben ... Ensam mamma söker, Hollywoodfruar, Desperate Housewives ... så han tillbringade en hel em framför motorsporten med lilleman Glad. Nejdå så illa är det inte, men vi har fått sätta upp en kudde som skymmer TVn lite iaf Flört

• Glow

Mycket trevligt att träffa alla sist. Tänkte bara meddela att jag inte kan komma på måndag då jag har en date med sjukgymnasten ... så jag har inte kört vilse igen, flabb Skrattande

Marielle & Melvin

• Glow

Jag hänger gärna också på ... om jag lyckas få ut barnvagnen ur bagaget. Bilen har nu hållit barnvagnen i gisslan i en hel vecka!!! Gör ett sista försök nu i helgen. På måndag ska verkstadsfolket få något att bita i Glad.

Har missat promenaden 3 gånger nu. Första gången somnade jag och lilleman (inte så smart men välbehövligt efter en tuff natt då hunden fått fnatt och irrat omkring i huset - han är pensionär och något senil till hans försvar).

Andra gången kom jag lite sent till Göfab men som den detektiv jag är lyckades jag hitta barnvagnsspår längs med Aspen och följde glatt och ivrigt dessa - tills de plötsligt tog slut. Så någon vidare detektiv var jag ju inte, men jag fick mig en lång promenad i det fina vädret iallafall. Mobilen då, ja den hade jag glömt ladda så jag hann och ringa ett samtal (till en svarare) sedan dog den. Smart!

Gång nr 3 (alltså i måndags) hade jag missat att det blivit inställt. Så glad i hågen var jag där på utsatt tid och faktiskt riktig stolt att jag lyckats med denna bedrift - men då fick jag inte upp den förbenade bagageluckan ... och jag tyckte det var lite mysko att ingen var där. Är det inte måndag idag var min första tanke...eller har vi redan gått över till sommartid??? Som tur var fick jag tag på Anna som lite försiktigt undrade vad jag gjorde där, haha. Ja jösses. Blir spännande att se hurvida jag och lilleman får sig en promenad på måndag Glad

Ha en underbar helg alla!

//Marielle & Melvin

• Glow

Vi kommer ifall jag får tag i en bil. Nu är barnvagnen räddad iaf men bilen ska in till verkstan imorgon.
    /Marielle & melvin

• Glow

Jag å Melvin kommer om vi inte behöver besöka BVC. Lilleman har fått en stor knallröd tå stackarn ...

• Glow

Jag och Melvin försöker hitta till dig Louise :o)
    Förmodar att man kör in vid Gråbo. Tror jag har sett skylten Olstorp någon gång när vi har varit ute på upptäcksfärd i nejden :o)

• Glow

Här är det full rulle idag, men vi ska försöka promenera...men dyker vi inte upp 13 så behöver ni inte vänta...då ses vi nästa måndag istället.

Ha en underbar dag alla!

Marielle & Melvin

• Glow

Vi kommer gärna båda måndagarna - kul!
    Vart ligger Bagges Torg förresten för en ikke lerumsbo, jag känner mig helt lost :o)
    Ingrid, får du fortsatta problem med mjölkstockning har jag lite tips som jag gärna delar med mig av. Innan jag fick ordning på rattarna drabbades jag ju av detta vid minst 10 tillfällen och det är inte kul alls. Hoppas du mår bättre nu.
    /Marielle 

• Glow

Jag och Melvin är på - hoppas på fint väder, hade ju varit underbart.
    /Marielle

• Glow

Jag och Melvin kommer den 11. Va kul med sagostund. Bestämdes någon promenad imorgon förresten? Missade förra måndagen.

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum