Inlägg från: SaraAnd |Visa alla inlägg
  • SaraAnd

BVC-gruppen Lerum

Sådär ja, då var jag här. Inte så svårt bara man ger det lite tid :) och som tur är tycker Marius också att datorer är spännande så  jag behöver inte känna någon stress! Men nu får jag nog sluta sitta framför datorn om jag skall hinna till promenaden. Ses snart alla.
    Lycka till med dopet Liselotte.

• SaraAnd

Hej.

Jag var borta i måndags när jag kom på att jag inte hade meddelat att vi inte kunde vara med på promenaden så jag skickade ett sms till dig Liselotte (trodde jag!!) när jag senare på kvällen kollade telefonen insåg jag att jag missat en av alla dina femmor.. Så inte min mening att inte höra av sig.
    Klart det blir mycket skidtittning på tv Ingrid, det får man inte missa Glad

/Sara

• SaraAnd

Hej alla!
    Vi kom hem från Leksand sent i går kväll så jag måste ge mig ut och handla nu på förmiddagen. Min tanke är att även hinna med på promenaden men är vi inte där kl 13 så vänta inte på oss. (Det är ju skidor på tv kl 13 också Tungan ute)
    /Sara

• SaraAnd

Anna, det låter jättetrevligt, men måste också kolla om vi kan stuva om lite i planeringen den veckan Skrattande

Jag kommer till Bagges på måndag Liselotte!

Nu skall jag snart bege mig av och lämna Marius hos morfar och sen själv gå och få massage. Det är verkligen behövligt just nu känner jag.

Ha en bra helg alla Glad

• SaraAnd

Hej hej

Som det ser ut nu kan vi också den 11e!
    Vi bestämde inget nytt för i morgon sist. Jag tror ingen av oss som var med då kan i morgon nämligen.

Anna, inte kul med magsjuka Rynkar på näsan Hoppas du blir pigg och kry snart igen!

//Sara

• SaraAnd

Hej.

Nääs tycker jag låter väldigt trevligt Glad. Jag tror att jag har bil i morgon, (hoppas att Daniel vill cykla till jobbet..)
    Annars har jag heller inga problem att ses vid Aludden och sitta där och lapa lite sol Cool

• SaraAnd

Vi kommer till Aludden i morgon!

Sara & Marius

• SaraAnd

Hej.

Vi kommer gärna med till Nääs i morgon. Vi får hoppas på att det inte blåser allt för kallt Obestämd

Jag tror att det bara finns ett café så det är säkert det du har läst om.

Sara och Marius

• SaraAnd

Hej.

Jag vet inte om vi hinner komma i morgon, är vi inte vid Aludden 13 så vänta inte. Kanske att vi i såfall dyker upp senare om ni sitter vid sjön.

Marius hälsar att Alvin får krya på sig!! Inte kul att vara sjuk Rynkar på näsan

Sara & Marius

• SaraAnd

Sådär ja, då har jag varit inne på libero och svarat på frågorna Glad Hoppas ni andra också gör det så vi har chansen att vinna!

Hoppas ni alla mår bra!

Kram Sara

• SaraAnd

Det låter trevligt Louise. Skall förvarna Daniel redan idag att han får ta cykeln till jobbet på måndag Glad

Ha det bra alla tills vi ses!

Sara

• SaraAnd

Hej.

Vi kommer gärna hem till er idag Anna :)

Ses om några timmar!

• SaraAnd

Här har det varit rätt snorigt ett tag men nu börjar vi bli friska!

Det låter kul att få besöka Björsared. Som det ser ut nu har vi inga planer varken måndagen eller tisdagen så räkna med oss Glad

Inte långt kvar nu Liselott, känns allt bra?! Såg bilderna från möhippan, verkar som det var en riktigt lyckad dag Glad

Sara & Marius

• SaraAnd

GrrrrrrrrSkrikandes Vi kan inte komma idag.... Daniel var tvungen att ha bilen idag Rynkar på näsanmen jag fick låna mamma och pappasGlad Tyvärr insåg jag just nu att Daniel åkt iväg med barnstolen!! så här sitter vi i Lerum och lägtar till Björsared med en fin bil utan barnstol i.. Hoppas ni som kommer får mysigt och hoppas att jag och MArius får träffa er snart ändå..

Kram Sara & Marius

• SaraAnd

Trevlig midsommar alla föräldrar och barn Glad

• SaraAnd

Hej.

Jag och Marius tänkte ta oss en promenad ner till Lindex i morgon. Vi ger oss av vid 10.30 tiden. Är det någon som är sugen på att gå med kan vi mötas upp på torget i Lerum :)

Klart att vi inte skall tappa kontakten, vill gärna fortsätta ses lite då och då även fast det kommer semestrar jobb och annat. Har inte glömt vår AW Ingrid :)

Sara & Marius

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum