BVC-gruppen Lerum
En promenad tar jag gärna hur som... Alltid skönt att röra på sig och snacka lite =)
En promenad tar jag gärna hur som... Alltid skönt att röra på sig och snacka lite =)
Jag har inget att invända mot mötesplatsen, så jag tycker vi kör på det!
Jag måste ju fråga - är det någon annan än jag som bloggar?
Jodå, jag dyker upp imorgon! Jag kommer att gå härifrån då vår "kära" bil har pajat igen, avgassystemet är trasigt. Suck. Men det blir en extra lång promenix bara
Jag kan inte heller komma imorgon då vår bil är inne på reparation =(.
Hej alla!
Vad jag förstått så blev det inget sagt angående nästa måndag. Är det någon som har något förslag? Jag smet ju lite tidigare från BVC-träffen, så jag vet inte om ni kom överens om något? Tycker inte att de träffarna är så jätteroliga, även om det såklart alltid är roligt att träffa er och bebisarna =)
Jag och Isac kommer gärna, men vi får se lite imorgon om det går. Isac och jag har nämligen varit dåliga. Vi smittar inte, men orken är väl inte densamma. Det blev till och med ett besök på Barnakuten på Östra i fredags :(.
Men förhoppningsvis är vi pigga och friskare imorgon!
Tack än en gång för kaffet Louise, och er övriga för sällskapet! Isac somnade i stort sett direkt när jag startade bilen, och sitter nu och testar sin röst likt en operasångare , på bra humör igen!
Vi sa klockan 13:00 utanför Aludden nästa måndag om jag inte missminner mig?