Inlägg från: Fotoliselotte |Visa alla inlägg
  • Fotoliselotte

BVC-gruppen Lerum

Måndagen den 11:e klockan 13-15 har jag bokat Sagorummet på Biblioteket till vårt förfogande! Där inne finns en filt som bebisarna kan sprattla runt på, och man kan köpa kaffe och kaka. För den som inte vet så ligger Sagorummet vid barnboksavdelningen.

Det vore bra om ni som kan komma skriver det här så att jag vet, och kan avboka om det bara är jag som kan Glad

• Fotoliselotte
    Glow skrev 2011-04-06 11:52:16 följande:

Hej alla mammor

Vet inte om ni fått denna info från Libero men de släpper en ny tunnare blöja nu om några veckor och vill gärna att man testar denna och kommer in med synpunkter. Om vi i föräldragruppen testar är vi allihop med i utlottningen av gratis blöjor i ett år - tänk vad pengar vi kommer spara då för det är ju inte billigt med blöjor direkt. Så vad säger ni - ska vi testa en blöja? I så fall beställer jag hem ett paket till oss.

Ja, varför inte? Gratis blöjor i ett helt år låter inte fel Skrattande
  • Fotoliselotte

Hej!

Om det är någon som har förslag på en trevlig promenadsträcka alternativt trevligt fikaställe så får ni gärna dela med er! Jag har idètorka så jag tänkte överlåta på någon annan att styra upp måndagens promenadträff Cool

• Fotoliselotte
    Love 08 skrev 2011-05-01 08:51:00 följande:
    Hej!

Ja, absolut Glad hoppas bara på fint väder. Annars kanske vi kan ses inne i Lerum för en liten promenad i alla fall?

Vi kan ju satsa på Nääs kl 13.00 eller? Liselotte; du hittade dit eller?

Kram Louise
    Jag hittar dit ja! Vi hörs imorrn så ger jag en vägbeskrivning.
  • Fotoliselotte

Tack för idag, ni som kunde komma Skrattande. Både jag och Isac hade jättemysigt, och Isac fortsatte vara sitt soliga goa jag hela kvällen sedan.

Några uppslag inför nästa vecka? Kan ju likabra vara ute i god tid när jag ändå skriver ett par rader Flört.

• Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-05-05 09:15:04 följande:
    Hej!
    Det ska ju bli varmt till helgen så om det håller i sig till måndag så kanske man kan ha picknick ute nånstans. Förutsatt sol och ej för blåsigt.

Idag ska Ossian och jag hälsa på hos kollegorna på jobbet. Trevligt, men jag börjar inse att föräldraledigheten börjar gå mot sitt slut. Usch! Tur att sommaren är kvar.....

Ha det!
    /Ingrid 
    Jag ska börja jobba 9/6... Lite ångest faktiskt! Men det blir nog bra efter några dagar när man kommer in i det.

Picknick låter nice! Var ska vi sitta då isf tro?
  • Fotoliselotte
    IngridR skrev 2011-05-08 20:02:20 följande:
    Hej!
    Om det är några som är promenad och fikasugna imorgon så skulle vi väl kunna träffas vid Aludden och ha picknick vid badplatsen kanske. Jag känner inte till några andra trevliga ställen att sitta på nära Lerums centrum.

/Ingrid 
    Jag är på! Ses imorrn dåCool
  • Fotoliselotte

Jag tycker det skulle vara kul om vi sågs hemma hos någon på måndag efter en promenad... Så att småttingarna kan få busa lite. Om vi inte blir allt för många kan vi vara här.

Vad sägs? Ska vi ses vid Göfab möbler 13:00?

• Fotoliselotte

Hej alla!

Jag kommer inte idag Rynkar på näsan. Har sträckt någon muskel bakom/nära nyckelbenet och det gör för jäkla ont.... Så jag får försöka vila upp mig hemma idag (hur lätt det nu blir med en vild liten Isac, hittills har det inte blivit mkt vila!). Ska försöka ta mig till något apotek/ICA och köpa lite Voltaren Gel så ska det nog ordna upp sig.

Gulligt med skor ja, hittade ett par ursöta skor på Zara, i Conversemodell och marint tema. De fanns tyvärr inte i kvar Isacs storlek dock.

Förresten - är det någon som vill hjälpa mig och prova två burkar Naturnes och svara på lite frågor? Mikael har blivit Buzzador och fick då hem ett gäng burkar. Isf så kan vi kanske mötas upp någonstans i Lerum alternativt att jag kommer förbi er och lämnar över maten Skrattande.

Ha en fantastisk resa. Sara Cool.

Kram från mig och Isac (som i skrivande stund drar ut en tidningsskriftshållare, aja baja!)

• Fotoliselotte

Jag har börjat jobba så jag missar er fika :( Jag saknar att vara mammaledig litegrann måste jag säga!

Annars går det bra med bröllopsförberedelserna, bortsett från att serveringspersonalen dragit sig ur. Panik!
    Om det är någon av er som vill CoolTungan ute eller känner någon som kan ställa upp, let  me know! Står lite om det på min profil på Facebook.

Hur är det med er och bebisarna? De växer och utvecklas som tusan kan jag tro?

• Fotoliselotte

Jag tycker absolut att vi ska ses i slutet av sommaren åtminstone! Typ i mitten/slutet av augusti. Isac måste ju få träffa sina kompisar och se hur mycket de har växt och sådär Skrattande

De flesta av er börjar jobba till hösten förmodar jag?

Svar på tråden BVC-gruppen Lerum