• MiAmore

    Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

    Babydreamer skrev 2010-12-26 12:54:03 följande:
    Kontrollstrecket syns jättetydligt och teststrecket är ungefär hälften så svagt som kontrollstrecket...
    Ok, men då är det neg. Det är bara pos om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Vet inte vilka tester du kör med, men jag kör med stickor från billigatester.se och dem visar ett teststreck oavsett om jag har äl eller inte. Det är först när hormonerna som utsöndras när äl är på G, som teststrecket bli lika starkt/starkare än kontrollstrecket. Så jag skulle gissa på att du inte haft äl ännu
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

    Min man måste ha ätigt något väldigt stimulerande eller något sådant denna helgen.. Jag kom hem från jobb för en stund sedan, och då kommer han ner, pigg och glad och ger mig en lång varm kram o säger "jag vet inte varför, men av någon anledning är jag väldigt kåt".. Jag var ju inte sen att haka på så klart Så TRE dagar på raken har vi fått till det nu! (varav det är guben som tagit initiativet till två av dem)  Det lyckades vi nog knappt ens med innan vi fick barn Så nu har vi verkligen täckt upp det ordentligt denna månaden


    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    lydiaz skrev 2010-12-27 06:47:53 följande:
    hej hej, här e en till som hade ägglossning ca den 22e ... har försökt 6 gånger nu , men ej lyckats .. hoppas på en väldigt fin start på 2011 =)
    Välkommen i gänget! jag/vi är också inne på 6:e försöket
    skruttnorpan skrev 2010-12-27 09:04:19 följande:

    haha, pratade vi inte om att du skulle blanda något potenthöjande i mannens kaffe för ett tag sedanSkrattande typ zink eller nåt...han kanske har köpt lite på egen hand, haha...
    Hoppas det tar sig nu i alla fall!

    Här har ÄL inte kommit än...Men har nästan tappat tron på att jag ska bli gravid på egen hand. Börjar bli så många gånger jag har suttit i den här sitsen och tillslut haft ett minus på stickan så det känns liksom inte som att det KAN bli ett plus. Känns som att det blir insemination eller provrörs i alla fall.


     


    lydiaz skrev 2010-12-27 06:47:53 följande:
    hej hej, här e en till som hade ägglossning ca den 22e ... har försökt 6 gånger nu , men ej lyckats .. hoppas på en väldigt fin start på 2011 =)

    Välkommen i gänget! Klart du ska lyckas denna gång! När har du BIM??


    haha, ja man börjar ju undra om han inte gjort det Nu är iaf äl. över för denna gången, så nu är det bara den långa väntan på Bim. Hoppas nu bara det betyder lycka att Bim är på sonens födelsedag
    Hur länge har ni försökt?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    escapee skrev 2010-12-27 12:48:59 följande:
    Nu var ägglossningen över för denna månad..
    känner på mig att vi inte lyckades denna gång heller.. Även fast vi körde på som kaniner...
    Men vi får se hur det gick. Har en negativ känsla, som vanligt :(

    men jag hoppas på det bästa, det är ju trots allt första försöket med ägglossnings tester!

    Har inte räknat ut bim ännu heller.. tror nog att jag vill ta det som det kommer... så slipper jag kanske stressa upp mig..

    hur går det för er andra ?
    Vad tråkigt att du har en så negativ känsla Har ni försökt länge?

    Jag är på äl+2 så har en lång väntan på bim nu
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

    När jag var gravid med sonen fick jag ett par yrselattacker och hade lite ont i ländryggen några dagar innan jag plussade. Minns även att jag hade en GRYM mensvärk runt 4 dagar innan tror jag det var


    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    dellz skrev 2010-12-27 15:14:52 följande:
    då hoppas jag att det kah känner i ryggen kan bero på det =) hoppas måste man jug hihi. NMinns du viloken dag du plussade på?
    När har du bim? Jag testade svagt pos på Bim-2
    BabyW skrev 2010-12-27 15:29:32 följande:
    Det är fritt fram att tro att jag är helt knäpp!!
    Jag har bara en mycket stark känsla av att jag är gravid!!! Vet inte varför, men hela min kvinnliga intuition säger det... Är ändå bara på ÄL +6/7 och jag har inga direkta symptom, förutom att brösten är större och lite tunga (inte ömma) och så har jag (sorry, äckelvarning!!!) JÄTTEmycket vitgula, "krämiga" flytningar...
    Har drömt både i tosdags natt och nu i natt natt jag plussat. Önsketänkande?!
    Känner mig helt crazy!! Kan inte säga var känslan kommer ifrån alls - den bara är där! Men det är helskumt!!
    Har alla dessa försök vi kämpat oss igenom gjort mig topp tunnor galen, eller vad?!
    Hoppas din känsla stämmer!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    sommar skrev 2010-12-27 18:20:07 följande:
    Hej tjejer! Nu känner jag att måste få skriva av mig igen. Hmmm från att ha trott att jag fått ett mf då läkarn jag pratade med trodde det så började jag blöda så otroligt mycket dan innan julafton att vi åkte in till akuten. Då snackar vi galet mycket blod. Från akuten och en trappa upp med en fet binda så bara forsade det. Urk!! Nog om det äckliga. Visade sig att jag fått en blödning man får VÄLDIGT sällan. Framkallas av stress. Ja, jag har haft det rätt så stressigt hemma med en rättegång, jul och allt tänk på bebis. Fick primolut och orden att kör på som vanligt. Efter kuren ska du få din mens men får du inte den så är du med barn. Så mensen ska komma runt den 11, 12 januari. Gjorde ett äl test nu och det visar att jag har äl, eller ja kommer ha det inom några dagar. Så ikväll blir det mys med mannen. En galen julhelg men hoppas året börjar bra. Massa kramar till er. Från en hoppfull sommar.
    Nej men, vilken jul du har haft Hoppas ditt nyår blir bättre!
    Brooklyn skrev 2010-12-27 19:37:51 följande:
    Vet att jag med all säkerhet inte kommer att se nått än men nu kan jag inte hålla mig längre, imorgon börjar jag testa =) Är då på bim -4!
    Kan inte hålla mig längre !
    Håller tummarna!
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    escapee skrev 2010-12-28 00:11:17 följande:
    Hej. nu börjar jag nojja...
    fick postivt på äl test den 24, vi hade samlag 23,24, och 25..
    alldeles nyss fick jag någon konstig smärta i magen.. höger sida samt under naveln..
    är det något tecken på någonting?
    Ibland kan jag få ont vid livmodern någon dag efter äl. Tror inte det betyder så mkt. Men om det fortsätter o om det blir värre kanske du ska ringa en bm. o höra?
    escapee skrev 2010-12-28 00:14:00 följande:
    Jag väntar också.. vi har försökt i 5 månader. Hur länge har ni försökt? =)
    Vi är inne på vårt 6:e försök, så 6 mån.
    annakohler skrev 2010-12-28 10:54:29 följande:
    får man lov att hoppa in?? har bim 6januari som bör vara nästa torsdag kanske

    är så himla trött just nu, vaknar ganska fort om nätterna och springer på toa varann halvtimme på natten. är så jobbigt sen kan jag knappt somna om '
    någon som är med om samma
    Välkommen hit Enda gången jag varit med om det på nätterna var när jag var gravid
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    annakohler skrev 2010-12-28 11:21:28 följande:
    ja jag med har aldrig varit med om det tidigare och det startade för 2-3dagar sen och börjar bli irriterande.

    Förstår det. Tror ju inte det kan vara tecken på graviditet iaf, så snart efter äl.


    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    jaspis78: Jag har också bim den 7/1. Har heller inga symptom. Inte mer än som du att jag är trött, men inte mer än vanligt. Ja ok, springer väldigt mkt på toaletten o kissar, men det gör jag annars också och tror inte att jag kissar mer än vanligt. Lite svagt dov mensvärk till o från, men det brukar jag ha i några dagar efter äl. Så ja.. Kort sagt; inga symptom *skrattar*
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!