Gravidkudde
Jag har en dreamgenii! Köp den!
En lite dyrare kudde men är fantastisk skön och värd alla pengar! Klart man kan använda den då man sover på bägge sidor... det gjorde jag! Utan att behöva vända på den! Även om man inte är gravid är den super skön! (funkar även till då man sover på rygg... Min nyligen höftopererade mamma hade inte sovit, om hon inte haft min dreamgenii, så ni förstår säkert att jag lovordar denna! ; )
Jag fick min av en vän i England
, som en grattis till graviditeten present, där den är mycket vanlig och populär.
Det fungerar säkert med andra kuddar, men tar man vanliga kuddar stannar de ju inte kvar hela natten som en dreamgenii gör.
Klart man ska unna sig saker som förenklar och gör graviditeten skönare... hoppa hellre över massa bebis tillbehör, som man ändå får av vänner och bekanta då barnet föds... typ skallror, bebis kläder, leksaker, inredning till barnrum osv. Mår inte mamman bra i graviditeten, pga av för lite sömn, foglossning etc... hur ska då bebisen i magen ha det skönt?!
Det finns en användnings demo på youtube.se (skriv dreamgenii) så ser ni hur man använder den bäst, och sover på bägge sidor
.
Lycka till med era magar!!!