Inlägg från: stjärnflocka |Visa alla inlägg
  • stjärnflocka

*** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***

Har inte känt mig sådär hundra de senaste dagarna, så jag nöjer mig med ett kort litet egoinlägg. Hade inte drömt något om bebisen innan förra natten. Men nu drömde jag två mardrömmar på raken Usch. I den första började jag få bruna flytningar och trodde det var ett missfall på gång. I den andra var jag på ul och där konstaterade de att bebisen varken såg eller kunde jollra. Hur de nu kunde se det med ul, men så var det iallafall. Inte kul Det kändes ännu otäckt när jag vaknade. Passar på att fort som attan byta vecka så att jag känner att det går framåt. Kram på er tjejer

Alie: 6/6 (BF 11/6) Widar vikt: 3685 Längd: 51 cm
    LabLover: 8/6 (BF 20/6) Lily vikt: 3080 gr Längd: 50 cm
    NancyDrew: 22/6 (BF 17/8) Leia vikt: 1676 Längd: 40,5 cm
    Mab79: 1/8 (BF 20/7) Tim vikt: 4960 Längd: 53 cm
    Blixten: 7/9 (BF 4/9) Amanda vikt: 4165 Längd: 52 cm
    Chiqita75: 5/10 (BF 30/9) Lucas vikt: 3976g Längd: 54.5 cm
    Bonnmoran: 21/10 (BF 9/11) Elias vikt: 2260 g Längd: 48 cm Axel vikt: 2130 g Längd: 44 cm
    Sara84: 28/10 (BF 31/10) Denise vikt: 3305 gr Längd: 50 cm
    Önska: 5/11 (BF 28/10) flicka vikt: 3550 gr Längd: 53 cm
    ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥
    DeLuxepinglor i väntans tider:

+ Zandrama: v.38 BF 6/12 www2.fertilityfriend.com/home/83654
    + kajsa kavat: v.28 BF 12/2 -06
    + Horselover: v.25 BF 9/3 -06 www2.fertilityfriend.com/home/6b30e
    + Pyret78: v.20 BF 24/3 -06
    + Skrotten: v.17 BF 1/5 -06
    + Stjärnflocka: v.15 BF 19/5 -06
    + Phetra: v.13 BF 28/5 -06
    + Hobnob: v.10 BF 16/6 -06
    + FinaCina: v.6 BF 8/7 -06
    + Axa: v.6 BF 18/7 -06
    DeLuxepinglor i verkstan:

Lilla Morran: (15) ÄL 9/11 BIM 23/11
    minisork: ÄL ? BIM ? (18) www2.fertilityfriend.com/home/5b280

• stjärnflocka

hobnob: Å gumman Jag hoppas att ni åker in till akuten och kollar att allt är bra med liten. Inte ska du behöva gå igenom ett mf till... Hoppas verkligen att det bara är falskt alarm. Tänker på dig, Kram

• stjärnflocka

Phetra: Förstår att du är arg!!! Grrrrr Det västa när sådant händer är att man tycker att det är ens eget fel för att man inte hade lastat ur grejerna. Det är INTE ens eget fel!!! Jag tycker att man borde kunna lämna bilen olåst utan att något hände. Att det ska vara så svårt att skilja på ditt och mitt

• stjärnflocka

Oj vad duktigt ni har skrivit idag

Först och främst: Härligt att höra att det gick bra på vul, hobnob Är så glad för din skull. Nu SKA det gå vägen

NancyDrew: Jaså, så du har skapat en liten klon alldeles själv. Hmm, snart har ni hela forskarvärlden trampandes i farstun Förresten, det kanske visar sig att hon har MIDLs humör och sätt att vara på Det låter alldeles underbart att få se Leia så glad *vill också se*

Mab79: Grattis till en skön natts sömn Vad underbart söt Tim var i sin kavaj och rutiga byxor på festen Önskar att jag kunde få min käre make att strunta i dop också, men se, det går INTE för sig. Och inte för att han är särskilt religiös utan för att "det är tradition". En av de absolut sämsta anledningarna tycker jag...

Sara84 och önska: Förstår om ni har fullt upp! Men det är alltid lika trevligt att läsa era inlägg när ni hinner

Horselover: När jag var liten försökte min kära mor att lära sig (och kanske också resten av familjen?) tyska. Varje gång man tände ljuset på toaletten startade ett band där någon stackars tysk rabblade meningslösa tyska turistfraser Tror inte att min mor talar någon vidare tyska idag

Zandrama: Men VAD gör du här ? Hade helt räknat med att du skulle vara borta ett litet tag för att snart komma tillbaks med din lilla prins på armen Men du, jag LOVAR att han kommer i år Inom 16 dagar närmare bestämt

EGO: Jag tror nog att min kropp håller på att förbereda sig för alla kommande nattvak genom att samla på sig så mycket sömn som möjligt. Som det är nu sover jag lätt en tio timmar per natt Men så går det ju att göra så när man är arbetslös också? Genom era inlägg har jag förstått vad som väntar, så det är väl bara att sova på så länge jag kan

• stjärnflocka

Hobnob: Det är absolut ok att enbart skriva egoinlägg ibland tycker jag

Skrotten: Åååå vad härligt med ul Det är ju alldeles för länge kvar till den 6 december då vi ska göra vårt.

Horselover: Det där med arbetsnamn kommer nog oftast till oavsiktligt, så jag förstår om det känns krystat att försöka hitta på något ?av tvång?. Bebisen duger alldeles utmärkt

Lablover: Kommer ju själv troligtvis att lämna Stockholm och får nog räkna med att gå ner i lön. Dessutom får jag nog ta ett jobb utanför mitt utbildningsområde Lite surt att första lönen ska vara den högsta.. men jag tror tyvärr att det kan bli så för min del.

Kajsa kavat: Missade nog att midl fått jobb. GRATTIS till er! Vad skönt att det fixade sig

Cina och Axa: Klart att proverna såg bra ut och att vul gick bra! Den här gången ska det ju gå vägen för er allihop, Cina, Axa och hobnob! Apropå symptom så har ju mina ännu inte visat sig? och jag är i v. 14+3

Phetra: Här var det en hel sida med inlägg från dig

• stjärnflocka

önska: Om ni kommer på ett toppenresemål vill jag gärna också veta Vi har nämligen också funderingar på att ev åka någonstans när bebisen har kommit. Det beror självklart på hur det känns då och hur bebisen är och mår, men funderingarna finns

A lie: Galafest minsann Det låter inte alls illa det. Hoppas att det blir riktigt lyckat. Vilka härliga bilder på Widar förresten

Är det någon annan som börjar känna suget efter julstämningen? Är så glad att det är första advent i helgen Upp med lite ljus i huset! Glögg och pepparkakor vid brasan. Julbord på lördag Skinka, here I come

• stjärnflocka

Ååå vad härligt julfint vi har det i deluxerummet Underbart!

Jag och maken åker på en liten mysresa till Tallinn på tisdag, men vi börjar vår resa här hemifrån (eller vad jag nu ska kalla vår "mellanbostad" ) redan på söndag. Någon som har tips på julklappar vi kan köpa i Tallinn ?

Ny vecka imorgon, men nu vågar jag inget annat än att uppdatera dagen innan. Det har jag gjort hittills och det har gått bra

PerelliLyxiga DeLuxePingelMammor till DeLuxe-prinsessor/prinsar:

Alie: 6/6 (BF 11/6) Widar vikt: 3685 Längd: 51 cm
    LabLover: 8/6 (BF 20/6) Lily vikt: 3080 gr Längd: 50 cm
    NancyDrew: 22/6 (BF 17/8) Leia vikt: 1676 Längd: 40,5 cm
    Mab79: 1/8 (BF 20/7) Tim vikt: 4960 Längd: 53 cm
    Blixten: 7/9 (BF 4/9) Amanda vikt: 4165 Längd: 52 cm
    Chiqita75: 5/10 (BF 30/9) Lucas vikt: 3976g Längd: 54.5 cm
    Bonnmoran: 21/10 (BF 9/11) Elias vikt: 2260 g Längd: 48 cm Axel vikt: 2130 g Längd: 44 cm
    Sara84: 28/10 (BF 31/10) Denise vikt: 3305 gr Längd: 50 cm
    Önska: 5/11 (BF 28/10) flicka vikt: 3550 gr Längd: 53 cm
    DeLuxePinglor i väntans tider:

+ Zandrama: v.38 BF 6/12 www2.fertilityfriend.com/home/83654
    + kajsa kavat: v.29 BF 12/2 -06
    + Horselover: v.26 BF 9/3 -06 www2.fertilityfriend.com/home/6b30e
    + Pyret78: v.23 BF 24/3 -06
    + Skrotten: v.17 BF 1/5 -06
    + Stjärnflocka: v.16 BF 19/5 -06
    + Phetra: v.14 BF 28/5 -06
    + Hobnob: v.11 BF 16/6 -06
    + FinaCina: v.8 BF 8/7 -06
    + Axa: v.7 BF 18/7 -06
    DeLuxePinglor i verkstan:

Lilla Morran: (15) ÄL 9/11 BIM 23/11
    minisork: ÄL ? BIM ? (18) www2.fertilityfriend.com/home/5b280

Svar på tråden *** UrSuperDeLuxePinglornas Julstökar-, vintebökar-, bebisgökartråd! ***