• Halkatla

    Lyssnar du på 'Tankar för dagen'

    På P1 sänds varje vardagsmorgon 06.50 programmet "Tankar för dagen", som är ett litet kåserande småfilosofiskt program där en person kommer med lite funderingar. Ett femminuters "Sommar", kanske man kan klassa det som.

    Lyssnar du på det?

    Jag gör det så ofta jag kan, för det brukar vara riktigt bra, tänkvärt, och lagom långt.


    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lyssnar du på 'Tankar för dagen'
  • Kazeer

    Jag lyssnar ibland. P1 står på hela morgonen och befinner jag mig i köket kl 6.50 så lyssnar jag. Jag håller med om att det är lagom långt och ofta mycket tänkvärt.


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Purpurbräcka

    Nej, jag slår av radion precis innan det börjar. Vid den tiden på dagen är jag helst ifred med mina egna tankar (Japp, dåligt morgonhumör har jag!). Men jag är medveten om att jag förmodligen ibland missar sådant som jag skulle upskatta att höra.

  • Halkatla

    Hihi. Jag har också uselt morgonhumör (före frukost), så jag brukar lyssna på Tankar för dagen av bland annat den anledningen.


    Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
Svar på tråden Lyssnar du på 'Tankar för dagen'