Inlägg från: Villimey |Visa alla inlägg
  • Villimey

Kronprinsessan GRAVID!!!

Tezz i skrev 2010-12-12 12:29:29 följande:
    Hon kanske har gjort en IVF.
  • Villimey
    puss skrev 2010-12-12 13:09:45 följande:
    jaha.... har dom alltså donator, eller har dom sorterat ut spermier?
    Det lilal jag vet så kan man få svårt även om det inte är omöjligt med dem mediciner Daniel äter. Men det skulle väl inte vara konstigt med iVF? Röda mattan ligger ju utrullad för dem till IVF-kliniken på Huddinge och Sveriges bästa läkare inom området.
  • Villimey
    puss skrev 2010-12-12 19:45:28 följande:
    nej, det är inte konstigt med ivf. det tycker nog ingen.
    Förutom vatikanen och andra ensidigt religiösa fanatiker. Edwards fick ju vänta väldigt länge på sitt nobelpris, så lite kontroversiellt har det nog varit.
  • Villimey

Fast tror ni inte att Vikckan och dem andra i familjen alltid dricker väldigt måttligt i officiella sammanhang som Nobelfesten? Jag tror nog att dem är väldigt medvetna om att det är ett jobb dem utför och att det inte passar sig att sitta och hälla i sig vin för att sedan snubbla uppför trappan i stadshuset....

• Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:10:17 följande:
    Tror inte det. Varför skulle hon?
    Varför inte? Om dem nu vet att det tar lång tid\eller inte går så varför vänta i onödan när dem inte behöver?
  • Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:17:17 följande:
    Men varför skulle de göra IVF?
    Du har total insyn då i parets journaler eftersom du absolut vet att dem inte behöver IVF. Jag spekulerar bara.
  • Villimey
    Tezz i skrev 2010-12-12 22:25:16 följande:
    Jag tvivlar på att det gör IVF för en sådan sak.
    Det låter väl som en väldigt god anledning för att göra IVF.
  • Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:31:48 följande:
    Hade Daniel haft dåliga simmare skulle han nog inte fått gifta sig med Vickan.

Det tror jag inte menar du att Fredrik Reinefelt och Kungen skulle boka ett besök hos Daniels läkare där dme gick igenom Daniels repro
  • Villimey

Hoppsan...

Ja på detta lilla intima möte pratar Reinefelt och vår majestät spermieantal och sedan ringer dem Vickan och delger resultatet.

Dåliga simmare är sällan problem om man har tillgång till världens bästaa läkare och all hjälp man kan få.

• Villimey
    Här och nu skrev 2010-12-12 22:37:26 följande:
    Inte för att jag tycker det är rätt, men självklart har hans förmåga att bli pappa kollats upp.
    Det tror inte jag för jag tror inte att Vickan hade gått med på att inte få gifta sig av kärlek bara för att killen hon älskade hade för få spermier(eller snarare inga alls eftersom dem med för få kan man oftast fixa med IVF).
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!