Inlägg från: Jennie med ie |Visa alla inlägg
  • Jennie med ie

Kronprinsessan GRAVID!!!

Här och nu skrev 2010-12-12 23:43:40 följande:
    Läs bara vad jag skriver o tänk en aning.
    Jag läser. Och tänker helt automatiskt. Och får då bl a ihop att eftersom du frågade om nåt som du själv skrivit så mindes du inte vad du skrivit. Busenkelt.
  • Jennie med ie
    JaneDoe10 skrev 2010-12-13 09:19:23 följande:
    Men hallå. Hade hon varit gravid innan bröllopet hade hon varit i vecka 30+ nu. Tror det skulle synas mer.
    För att inte tala om att bröllopet spikades typ 15 månader desförinnan
  • Jennie med ie
    Sannalouise87 skrev 2010-12-13 08:33:23 följande:

Tycker det är så jävla taskigt att spekulera! Dom berättar väl när dom känner för det. Och att säga att Victoria blivit rundare, fått fylligare byst osv...om hon inte skulle vara gravid, hur kul är det då att höra sånt?!

Hon är säkert väl införstådd med och förberedd på att hon kommer att granskas med lupp och att det kommer att spekuleras fram tills att barnen är här...
  • Jennie med ie
    Rufsas skrev 2010-12-13 09:28:25 följande:
    Borde inte denna tråden ligga i sandlådan? Att lägga den under kategorin samhälle är ju bara konstigt.
    Nja, den riktiga kungafamiljen bor inte i sandslott.
  • Jennie med ie
    Macina skrev 2010-12-13 09:47:06 följande:
    Vänta tills infon finns på hovets egna sida.
    Man kan alltid tacka nej till vin, även om man inte är gravid. Jag tackar ofta(st) nej till alkohol. Jag är då inte gravid.
    Klart man kan, det vet nog alla Dock är spekulationer och undringar kring en av våra mest kända offentliga personer rätt naturliga....
  • Jennie med ie
    sugarrush skrev 2010-12-13 14:06:32 följande:
    Vickan har grejer planerade till februari enligt den kalendern. Och om man jämför med kungen är hans senaste inplanerade framträdande i mars... inte så stor skillnad!
    Kungen kanske är preggo han också......
    Haha

Jomen alltså, att  det är färre saker inplanerade (än) ju längre framåt i tiden man kommer är liksom rätt naturligt...
  • Jennie med ie
    jennie m skrev 2010-12-13 15:46:31 följande:
    OCH!!!!!!!.....prinsessor kan ju också bli gravida,, men jag tycker inte de e så himla märkvärdigt...
    mycket dravvel och spekuleringar pga av viktorias graviditet...

Inte fan e det nån som diskuterar ihjäl sig när en ICKE prinsessa blir med barn...
    Nog spekuleras det om andra än prinsessor också Offentliga personer får liksom finna sig i det... vare sig de vill eller ej.

Men det går ju inte att komma ifrån att detta eventuella barn inte är vilket barn som helst utan en framtida monark (om vi har monarki om typ 50 år )
  • Jennie med ie
    Analoga skrev 2010-12-15 13:58:01 följande:
    Ja ni, inget tillkännagivande än så länge. Antingen har hon inte gått de magiska 12 veckorna ännu, eller så är hon inte gravid. Hoppas för hennes skull att det inte är det sistnämnda för det kan fan inte vara kul att läsa alla gravid spekulationer då...
    Vet du, jag tror snarare hon blivit förvånad om det INTE spekulerats...
  • Jennie med ie
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:44:51 följande:
    Stackars Victoria. Även om hon väntade sig detta så tycker jag synd om henne. Låt säga att hon hoppas på ett plus och det inte kommer något, då måste hon tycka att det är skitjobbigt att alla kommenterar magen så fort hon druckit två glas vatten. Att döma av hur barnlösa kvinnor på fl beter sig (ibland) så borde hon vara på väg till hispan vid det här laget.
    Kungafamiljens medlemmar får stå ut med mycket som vi vanliga svenssons hade blivit helhispiga av hela bunten. Det gäller liksom inte bara gravidspekulationer utan i princip allting... Men de är vana, de har folk runtom sig som hjälper dem hantera det, de behöver heller inte se precis allt som skrivs och höra allt som sägs. Visst är de människor de också och nånstanns går väl gränsen, men det kan liksom inte överföras direkt på oss vanliga dödliga.
  • Jennie med ie
    mosterYster skrev 2010-12-15 15:55:25 följande:
    Det är klart du har rätt. Men Victorias ätstörningar visade ju att den gränsen inte är så långt borta som folk verkar ta för givet. Och det var ingen som hindrade henne från att falla den gången, det var när det redan var för sent som hon fick hjälp att ta sig upp igen.
    Ibland går det inte att hindra fallen, hur kunglig man än är. Det visar väl snarare just att de är mänskliga de också... Men som sagt, att det spekukleras kring hurvida hon är gravid eller ej ser nog alla i den situationen som fullt väntat och naturligt.
  • Jennie med ie
    Analoga skrev 2010-12-15 17:06:33 följande:
    Jo men hur roligt är det att tex läsa att man ser "inbäddad ut i ansiktet" ?
    Vet inte. Antar att man inte läser den typen av skrifter för att ha roligt...
Svar på tråden Kronprinsessan GRAVID!!!