• Mammantill3

Frisera murran?!

Kanske lite konstig fråga men hur gör man för att hålla frisyren där nere i trim? Är nu i vecka 24 och armarna räcker liksom inte till...men man vill ju ändå se lite fräsch ut, någon som har tips?!

• Svar på tråden Frisera murran?!
  • Kajak

Jag använder den där trimmer maskin.. vad heter den?? har helt plötslig glömt bort...

Ähh skitsamma men iallafall den saken använder jag för jag kan inte se min murran nu om jag står o titta ner, men jag kan se lite om jag böja lite...
    Annars ber jag Mattias om hjälp, han fnittade o sa: jaha så du behöver mitt hjälp nu.

Jag tolkar gärna att han tycker det är SÅ kul. (lite konstig han va? )

Lilla jag /vecka 15+2

• annhan

Än så länge fixar jag det själv, men snart får nog maken ge mig en hjälpande hand..

• sephrenia84

jag ser inte ner jag heller har en super mage hihi är i v.27 men ja rakar på känn.. eller så har ja väggspegeln till hjälp.. funkar ganska bra...

• Jonna74

Hi hi...det var längesen jag kunde se dit ner....tog en spegel till hjälp en dag och fick nästan en chock.
    I början försökte jag "lyfta" upp magen, men gav ganska snabbt upp.
    Tar enbart på sidorna med hyvel och hjälp av spegel, men det är ganska bökigt och blir inte direkt bra....gör det enbart för att känna mig lite fräsch, tror ingen annan bryr sig just nu utan det är bara för min egen skull.

Släppa loss min man med hyvel och sin kassa syn att fixa murran...det vågar jag inte!!

Kram Jonna

• Polgara

Jag tog makens trimmer! Men nu har jag såna problem så maken får "syna"om det behövs igen!Man vill ju inte se ut som en urskog heller...( rakar inte utan bara trimmar).

/Polgara v.36+0

• Netta74

Jag är nöjd att jag kommer åt att raka benen ordentligt, det är jobbigt nog. Men med lång tid och lite trixande får man nog "urskogen" efterhållen också.

• FireSanna

Nettan74: hahahaa......fick mig ett gott skratt när jag läste ditt ordval, "urskogen"

Jag har samma problem kan jag tänka mig som alla ni andra. Armarna räcker helt enkelt inte till!! jag bad sambon hjälpa mig men han känner sig tydligen inte alls bekväm i den situationen?? *suck* man försöker ju så gott man kan ändå.

• Tetrisan

Men hur sjutton gör man om man inte vill få rakutslag?? Jag rakar bara "bikini linjen", men får hemska rakutslag, som jag sen rakar hål på nästa gång osv osv... då är det ju nästan fräschare o inte raka alls känns det som... Nån som har tips? Har givetvis lödder.. har testat både dyrare rakblad typ venus.. o engångs!!

• Nadjis

Jag rakar på känn.. det funkar bra.

Svar på tråden Frisera murran?!