Frisera murran?!
Kanske lite konstig fråga men hur gör man för att hålla frisyren där nere i trim? Är nu i vecka 24 och armarna räcker liksom inte till...men man vill ju ändå se lite fräsch ut, någon som har tips?!
Kanske lite konstig fråga men hur gör man för att hålla frisyren där nere i trim? Är nu i vecka 24 och armarna räcker liksom inte till...men man vill ju ändå se lite fräsch ut, någon som har tips?!
jag kanske är konstig men jag vaxar mig på salongen...inte dyrt,gör inte så ont o definitivt snyggt o inte alls bökigt :)
betalar 200kr för brasilianskt
Vaxning biter inte på mig. Vaxade förr, men det kändes lönlöst. Det växer ju ut stubb (nästan) lika fort igen, och så måste man vänta så länge på att håret ska växa ut långt.
... eller så gör man ett uppehåll den korta tid man är gravid ... det är ju liksom inte hela världen.
Killen har fobi för rakhyvlar så han rör inte min mus med en sån. Förresten så får han inte heller. Det där att vaxning inte skulle göra ont gäller bara blondiner med fyra tunna små hårstrån på musen. Är man som jag med vildvuxen regnskog så gör det ONT plus att det inte följer med för det sitter så hårt fast. Ajajajaj..
Syrran är visserligen blondin men hon kräks nästan när hon ska vaxa för det gör så ont. Föder hellre barn jag
EllaGirl
Det du säger om "vildvuxen regnskogen"
Dt är lustig beskrivning! så jag fnittade!!!
Har en vänninna som är ljushyad o blondin men harvSVART o grovt hår på armar,benen hakan på henne.
Hon vaxar för det är bäst enlig henne.
Så hon brukar vaxa före sommar o igen under hösten, Sen har hon pälsen (det sa hon!) under vinter men det hon har på hakan vaxa hon eller raka..
Så jag tror inte att bara blondiner har noll ont.
Ähh.. det är att bita ihop o göra det oftare så det känns inte lika ont varje ont, det sa hon när jag frågade om det gjorde ONT?
Man ska ha lite ont om man vill vara vacker...
Kajak: Då behöver jag inte vara vacker i så fall hehe. Vägrar!
hårborttagnings medel funkar väl också?
eller så kan man ju bara trimma under graviditeten.
jag känner mig fram när jag rakar. det funkar än så länge!
Sätt en hårtrimmer i händerna på gubben, lägg dig på en handduk på sängen, sära på benen och säg till honom:
Ääääälsklingen min... Nu får du fixa till det här för din unge är i vägen för mig!
Mamsie: du verkar ha fullt grepp om det där med arbetsdelegering. Snyggt formulerat också. han kan ju liksom inte vägra i det läget...
Tja, intimrakning hör definitivt till en av vardagens utmaningar. Som tur är är det ju inte en absolut nödvändighet. Lite ludd är ju snyggt...;)
mamsie jag har gjort det men en trimmer surrar och vibrerar på ett otrevligt sätt och jag blev bara nervös och kissnödig haha han får ta muffen som den är! iaf så länge jag har taskig sikt
*fniss* Jag ska avslöja en sak: jag är inne på unge nr4, och har avverkat två äkta män och några oäkta... Inget jag är stolt över, men man har lärt sig en hel del *s*.
Man måste inte ha det alldeles slätt, ta en distans på ett par millimeter, upp till 5-7 är fortfarande heeelt acceptabelt. Friserat, trimmat men inte rakat
Fast... oavsett hur det är med hårlängden där nere, så får gubben helt enkelt ta det som det är! Heeelt rätt!