Inlägg från: liah86 |Visa alla inlägg
  • liah86

2 åring pratar inget!

CorinnesMamma skrev 2011-01-16 12:43:47 följande:
    Det är möjligt, jag har bara noterat vad jag läst att andra skrivit här - att deras 1åringar säger 1,2,3,4,5 eller fler ord. Om det ligger någon sanning i det låter jag vara osagt.
    Det jag skulle komma fram till är att jag VET att min dotter är sen med talet, och att det förmodligen kommer dröja ett par ÅR innan hon börjar prata (om ens då). Jag skiter väl i om du/ni inte tycker att jag kvalificerar in i den här tråden pga min dotters ålder! Återigen - tråden handlar väl om barn som är sena med talet!?!? 
    måste bara säga att det finns ingen 14-månaders som är sen med talet. läs på lite och hur kan du veta att hon kommer vara sen med talet?
  • liah86
    CorinnesMamma skrev 2011-01-21 09:02:44 följande:
    Vad har hennes funktionshinder med det att göra? ta reda på fakta innan du uttalar dig om huruvida barn med funktionshinder pratar eller ej
    jag börjar undrar om du inte riktigt kan läsa eller har något problem? hon skrev att hon UTGÅR från att din dotter har något funktionshinder eftersom du är SÄKER på att hon inte kommer börja prata på några år.
Svar på tråden 2 åring pratar inget!