Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Kram på er!

Miism: förstår att det känns trist när de får åka hem men snart kommer ni oxå få det

Jag har en go och pälsig veckarklocka ände problemet är att han somnar om om jag inte går upp direkt och då är det så gosigt att gooosa insig

• kramiiis

hej på er!

hagelin: god jul söt!

lilla jj: härligt med julstök ändå, ska du fira med familjen hos dig?? KRAM hihi, ja snart ligger jag på beachen, ska bli såååååååååååååååååå skönt!

skrippo: härligt med långledigt! skulle jag oxå vilja ha. kram på dig!

kram kram alla

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

miism: hoppas du får tag på ingredienser till julgodis!

helgen var väl ok tillslut.... men nu längtar jag bara till solen!

vänta nu, njuta av snön???????? nej tack, jag vill inte ha mer snö nu

vädur: nu är det dags för ny bild igen

• kramiiis

Täcker hela skärmen, perfekt

ska bli såååå skönt!

Varför är man så naiv för???
    Jag trodde att problemet var löst när vi tagit beslutet om IVF, det kommer ju gå inom tre försök, jag menar hallå...
    Sen när vi tog beslutet om ÄD och läkarn pratade så positivt om chanserna, så var jag BOMBSÄKER, nemas problemas lixom.

och nu 9 försök senare så är jag säker på att bara jag får tag på prednisolon och fragmin, så är det ju självklart löst, då blir jag ju gravid, eller hur, det är ju bara det som har saknats.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    huvet är så KORKAT!Skrikandes

• kramiiis

öhhhh känns inte helt rätt, men har just kommit på hur jag iaf får tag på prednisolon....
    nätapotek

• kramiiis

Hej knasbollen
    Saknar dig!!!
    Hoppas ni får en underbar jul och sen ska vi få bebisar i magen i vår! Eller hur?

Love u

• kramiiis

Godmorgon!

Mammiz: hoppas du får må bättre snart! Blir det vc idag?
    Jag kollade upp alternativ ifall ingen vill skriva ut. Det anses inte farligt men det är inte allmänt vedertaget i Sverige så därför svårt att få utskrivet.

Jag är stressad på jobbet och varken chef eller handledare hjälper mig så jag är både arg och frustrerad.

Resan tar 5.30 timmar så inte alls farligt

Julafton blir tyvärr hos mina föräldrar... Vill Inte men men....

Stor kram!!!

Hoppas

Mulan: häng gärna på

Vädur: nice

Brrr kallt ute hoppas vädret blir lugnare än sagt under julen.

Kram på er alla

• kramiiis

miism: åhhh fusk, jag vill oxå bli ompysslad
    mmm julgodis, goooott. men jag orkar inte göra ngt...

nevadita: kramis på dig hjärtat!

mammiz: hoppas verkligen du slipper må dåligt på julafton   och magsjuka hoppas jag vi alla slipper. inte kul.

kram kram kram kram kram på er alla

• kramiiis

Verkar som om jag (efter lite snällt tjat via mail) kommer få prednisolon och fragmin utskrivet utan att göra dopplerundersökning som jag känner lite sådär inför vill helst prova med mediciner innan jag genomgår det.

Svar på tråden Kramiiis vänner