Kramiiis vänner

MORR!
från och med nu ska jag inte gå in nån annastans än i "min" tråd ( )
gaaaaaaaaaaah, varför lyckas ALLA med sina jävla ÄD försök för???
Och varför får de lyckas två gånger på raken oxå, alltså även plussa på första försöket när det gäller syskonförsök
tycker det är orättvist, och jag kan inte låta bli att vara så sjukt avundsjuk. Så nu ska jag inte titta in nånstans längre...
morrar lite till
*mutter mutter*
förresten, det glömde jag skriva förut. Gyn tyckte även att jag skulle ta ännu mer progesteron än jag tagit hittils kommer alltså bli kladdigt värre vid nästa försök.
och så skulle vi kanske kolla homocystein ifall jag behöver mer folacin (folsyra) än i de vanliga tabletterna. Men då provet kostar, tänkte jag faktiskt fråga min husläkare om hon kan fixa det....
Pluggis: fick han veta priset innan han sa köpa nya?
Hihi de är roliga som påpekar att de är uppnålade. Killar
Nä nu ska jag hålla mig här:)
Hihi
Lilla jj: härligt!trist med grannarna men de kanske börjar hälsa när du bott där ett tag?
Kram
Mammiz: jag har tagit en tablett av den hösta dosen som fanns receptfritt vad det nu var. Ja lite kladd är väl helt ok
Har fått tips på ännu en gyn ska nog ringa honom imorgon och boka tid. Lika bra att få ännu en opinion.
Kramar
Lilla jj: ja typ speciellt när man har frikort då r det bara å gå till typ alla som finns...
Eekramaren: har testat båda varianter flera gånger. Kanske ska fråga om blanda.
Kram söt!
Vädur: morrn söt!!
Mulan:
Vädur: hihi ska vi bråka om det sötnos
Lite låg idag... Ville inte gå upp utan ligga kvar i sägen med kissetroll.
Nu är jag rejält trött på frågan "have you finisher your thesis" gaaaah
Nej och sluta tjata
Turbo: då kommer jag förbi Hur tidigt/sent är ok? 15-15:30 tiden
Kram