Kramiiis vänner
Kramiiis: Stor kram på dig och hoppas du mår bättre! Ny gyn nya möjligheter, eller hur!
Tror du inte att det kan vara sån där "spindelgrej" dom menade?
Ha det bra med hoppas idag och pulsa förbi nån dag om du har lust
Kramiiis: Stor kram på dig och hoppas du mår bättre! Ny gyn nya möjligheter, eller hur!
Tror du inte att det kan vara sån där "spindelgrej" dom menade?
Ha det bra med hoppas idag och pulsa förbi nån dag om du har lust
Hej!
Kan du inte följa med imorgon! Vore så himla trevligt att ses allihop. Annars försöker vi få till det någon dag eller nästa vecka.´
Massa Turbo-kramar!
Kramiiis: Jag tror inte arbetsförmedlingen riktigt är utformat för blivande Teknologoie doktorer..
Rackarns att jag inte kommit igång med coachningen säger jag bara, i så fall hade du fått bli min första klient! Som jag skulle coachat dig!
Det hade varit raka spåret till nobelmiddagen!
Passa på att fira lite nu i helgen och oroa dig inte för det där med a-kassan. Det löser sig alltid på nåt sätt.
Pimpinellan: Hallå där! Det var länge sen, hur har du det?
Kram kram o trevlig helg på er!
Hej!
Håller såklart också tummarna stenhårt!
Ang mitt teledilemma så har nu min snälla mamma lånat mig en eftersom Phonehouse telefon vägrade acceptera mitt SIM-kort. Kruxet är bara att nästan alla lagrade nummer tillhör min mamma o alla kompisar som tillkommit efter typ 2002 saknas. Vill du mig ngt så slång en pling eller SMS och har du tid över får du gärna skicka en SMS så jag har ditt nummer. Vi åker till U-a i början av veckan men är nog tillbaka till onsdag. Hade trott att vi skulle träffat våra "fiiiiina" tvillingvänner i veckan men de verkar ha dragit utomlands som vanligt så vill du hitta på nåt är det bara att hojta till.
Massa kramar o hoppas du haft en bra helg!