Inlägg från: Turbomamma |Visa alla inlägg
  • Turbomamma

Kramiiis vänner

Kramiiis: Stor kram på dig och hoppas du mår bättre! Ny gyn nya möjligheter, eller hur!

Tror du inte att det kan vara sån där "spindelgrej" dom menade?

Ha det bra med hoppas idag och pulsa förbi nån dag om du har lust

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-01-26 12:37:26 följande:
    kram kram kram

sitter och gör typ ingenting på jobbet, för nu har jag verkligen inget mer att göra innan mina simuleringar är klara och jag kan skriva klart resultatdelen.

Skrikandes

aptråkigt att sitta här och glo ju
    inte ro för att åka hem och lata mig heller.
    inga pengar för att shoppa (måste ju spara tills jag får a-kassa)

några förslag på vad man kan göra?

imorrn ska jag till husläkaren angående antidepp, känner mig så kluven och är livrädd för att börja med antidepp, jag vill inte må sämre, som man ju oftast gör första tiden

synd det inte är vår så man kunde varit ute och njutit av sol och värme
    Prommis med oss! Skulle det vara nåt...
  • Turbomamma

Hej!

Kan du inte följa med imorgon! Vore så himla trevligt att ses allihop. Annars försöker vi få till det någon dag eller nästa vecka.´

Massa Turbo-kramar!

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-02-22 10:45:58 följande:
    kram lilla jj, det behövdes verkligen just nu då jag ställt till det för mig själv i en annan tråd genom att vara för öppen med vad jag känner.

Men sluta nu! Du har inte ställt till det alls! Man ska vara ärlig och säga vad man tycker och tänker. Mer sånt, Go girl!
  • Turbomamma

Kramiiis: Jag tror inte arbetsförmedlingen riktigt är utformat för blivande Teknologoie doktorer..

Rackarns att jag inte kommit igång med coachningen säger jag bara, i så fall hade du fått bli min första klient! Som jag skulle coachat dig! Det hade varit raka spåret till nobelmiddagen!

Passa på att fira lite nu i helgen och oroa dig inte för det där med a-kassan. Det löser sig alltid på nåt sätt.

Pimpinellan: Hallå där! Det var länge sen, hur har du det?

Kram kram o trevlig helg på er!

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-03-07 15:45:28 följande:
    Måste även tacka er som faktiskt orkar ta er tid och kika in med iaf en kram. Det värmer.
    Bamsekjjaaaaam! Som dom säger i Teletubbies

Blir så glad att läsa att du verkar pigg o frisk o inte blivit sjuk i våra superbaciller. Själv blev jag både magsjuk och dunderförkyld så jag hade väldigt dåligt samvete att jag lurade hit dig. Trodde verkligen att vi var på bättringsvägen men det visade sig bara vara början...
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-03-07 17:55:28 följande:
    Turbo jag har känt mig lite småyr och febrig men inge magsjuka inte!

Småyr och febrig? Då kan jag i princip lova att du inte fått våra grejer...  Hade jag känt mig lite småyr o febrig hade jag varit tacksam Här har vi kört på riktiga grejer med magsjuka och superförkylningar som aldrig verkar ge med sig... Nu blir det ingen mer Öppen förskola för oss iaf och efter detta ska kidsen vara friska i väntan på alla dagisbaciller!
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-03-24 20:54:01 följande:
    Lilla jj det är ett forskarjobb
    VAd, vad vad??? Jobbintervju! Här hinner det verkligen hända grejer... Var det nåt som hände efter att du åkt idag eller "glömde" du bara att nämna det. Håller såklart tummarna stenhårt för dig, även om jag starkt gillar den här fritidsforskande Kramiiis också

Tack för idag o världens största tack för igår! Du är verkligen helt fantastiskt med busungarna.  Skrutt av mig att jag helt missade att bjuda på fikat hos surtjejen igår och sen bara bjöd på saft idag. Lovar att bättra mig till nästa gång.
  • Turbomamma

Hej!

Håller såklart också tummarna stenhårt!

Ang mitt teledilemma så har nu min snälla mamma lånat mig en eftersom Phonehouse telefon vägrade acceptera mitt SIM-kort. Kruxet är bara att nästan alla lagrade nummer tillhör min mamma o alla kompisar som tillkommit efter typ 2002 saknas. Vill du mig ngt så slång en pling eller SMS och har du tid över får du gärna skicka en SMS så jag har ditt nummer. Vi åker till U-a i början av veckan men är nog tillbaka till onsdag. Hade trott att vi skulle träffat våra "fiiiiina" tvillingvänner  i veckan men de verkar ha dragit utomlands som vanligt så vill du hitta på nåt är det bara att hojta till.

Massa kramar o hoppas du haft en bra helg!

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-05-03 18:48:49 följande:
    Yey de ringde från företaget nyss, en tredje intervju på torsdag med beteendepsykolog ngn som varit med om det??

Känns ju rätt lovande hitills!
    Åh, vad spännande! Kramelikram och Stort lycka till!
  • Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-05-03 22:31:26 följande:
    Turbo: tack saknar dig! Måste ses snart kram!

Tack alla! Kram på er!
    Jag med, det var ju evigheter sen. Titta förbi nån dag när du har tid eller så kommer vi till dig när det blivit aningens varmare så vi kan vara ute. Annars jobbar jag fredagkväll i dina hoods.Kram kram

• Turbomamma
    kramiiis skrev 2011-05-16 15:49:32 följande:
    Har nu paopersbevis på att jag är doktor
    Doktor Kramiiis!

Antar att det är körigt nu men vi ses o hörs när det lugnar ner sig, massa kramar!
Svar på tråden Kramiiis vänner