Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Miism: om jag börjar med antidepp försvinner då möjligheterna med adoption tills man varit fri från dem ett tag???

Fan vad jag hatar det här.

• kramiiis

miism: tack, ska kolla fluoxetin med min husläkare sen.

åhhh jag fattar inte hur jag ska stå ut. Jag borde skippa antidepp och skippa sjukskrivning och allt vad det är för att inte spoila mina chanser för att kunna adoptera ännu mer. Samtidigt så skulle ju en hemutredare märka att jag inte mår bra och för det sjuttielfte så kan jag inte gå runt som jag gör i flera år till. Jag hare redan gått runt med djup depression i fyra år och tagit sömbtabletter konstant. Det går lixom inte längre. fan oxåSkrikandes

mmmm jag vill bara få se ett plus om än bara för några timmar innan ett missfall börjar.... jag står inte ut längre. Snart kommer jag oxå bete mig på samma sätt som sambon för jag har en sån extrem frustation och ilska inom mig att jag snart totalt exploderar. Det känns som om det blixtrar om mig.

Och rör någon mig eller säger fel sak så spårar jag ur totalt.
    Den enda jag inte får spatt på är kissetroll, för han går bara runt och är gosig och pälsig och det kan man lixom inte bli arg på även om han biter till eller ngt sånt. mitt älskade troll, är det enda jag kommer ha kvar efter dena resan?? fan fan fan fan fan fan fan fan fan. Jag är livrädd för att kisse ska dö alldeles för snart, vad gör jag då? Gråter

Just nu känner bara för att gå å slå ihjäl min handledare som inte gör sitt jobb! Jag står inte ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur avreagerar man sig på bästa sätt? Slänger saker i golvet? Slår huvet i bordet?
    Snart kommer jag göra mycket drastiska och dåliga saker, inte ta mitt liv, men för att bli av med ilskan så kommer det snart bli jävligt dumt.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

Hoppas sötnos! Missade ditt inlägg mitt i min ilska på min handledare.
    Är så glad för att jag har dig och dessutom så nära. Tack för att du förstår och för att du fortsätter stötta mig oavsett vilka beslut jag tar. Och du har nog rätt med andra ögon hade jag nog sagt samma sak som du.
    Puss söt!!

• kramiiis

lilla jj: näe mina journaler kanske hemutredarna inte kan få ut, däremot har de väl rätt att kolla mina sjukskrivningar från FK och då kommer de väl säkerligen fråga ut mig om resten oxå. Hmm... jaja, later problem. typ.

Jag har bestämt mig, tror jag det blir antidepp, den snällaste varianten som finns. Jag måste orka med vardagen oxå.

puss söt!!! hoppas allt är bra med dina små grabbar

nevadita: HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta

trötter: sötnos! saknar dig så mycket! KyssKyssKyssKyssKyssKyssKyssKyss

skrippo: kram sötaste vännen!

miism. oh vilken kisse! vore något att ha i sängen så härlig bild, ligger ungefär som när Morries ligger och tittar på mig Tycker han ser snäll ut!

Härlig solnedgång, hmm får kanske ta å bli en kenyasemester så fort denna förbannade avhandling är klar Skrikandes om ni nu är kvar där nere då annars får det bli skånesemester istället

Hade en bra kväll igår
    vi hade det t.o.m mysigt när vi gick å la oss redan vid 21, skrattade tillsammans i sängen kommer inte ihåg varför dock. Och sambon kramade om mig hårt hårdare hårdast Han verkar behöva närhet. Hmm, ja jag vet vad ni sagt....
    jag uppskattar iaf våra bra dagar även om de är få.

• kramiiis

miism: sjukskrivningarna var ju iaf ett litet tag sen nu så är nog alltså bättre att ta antidepp och helt enkelt hålla mig på benen känns det som.

Vet inte hur jag ska få med sambon på att ställa oss i kö. Hmm, men om jag ställer bara mig i kö så antar jag att vi inte kan adoptera tillsammans på "min kötid" utan att det isf är jag som kanske kan adoptera som ensamtstående. gaaaaaaaaaaah vad jag hatar allting igen.

varför kan jag inte bara bli GRAVID förSkrikandes

kram sötmiism

• kramiiis

miism: ohh funkar det så då är det ju bara å skicka in papper dårå. Phjuu mycket att göra nu. Ställa mig i adoptionskön, ringa arbetsförmedlingen, kolla med FK angåense SGI och stipendie. Göra klart avhandlingen. Få min handledare att läsa, alternativt att hon avsäger sig posten som handledare så jag kan skita i vad hon tycker.... Kolla upp embryodonation eller samtidigt spermie/äd, embryoadoption. Shit hur ska jag hinna med? Samtidigt ska jag försöka sköta hemmet, få sambon på rätt köl, inte glömma bort att ge kissen mat (som jag gjorde här om dagen, stackarn).

listan är bara fööööör lång nu

Jag kommer aldrig gå igenom detta för ett eventuellt syskon, det får isf banne mig räcka med ett barn om jag ens kommer dit. No more eggdonations!  Säger jag just nu iaf...

• kramiiis

lilla jj: Jag hoppas vi kan ta oss igenom detta, senaste året har verkligen varit det värsta i mitt liv, har varit så nära att förlora den jag älskar flertalet gånger, det tär på ens krafter minst sagt.

Mår jag bättre runt ÄL? Hihi har jag inte mäkrt själv, å andra sidan tycker jag ju själv att jag bara vandrar runt i kolsvart mörker utan nyansskillnad. Men det kanske ändå finns någon grå nyans .
    Får ta å kolla in hasseludden, kolla med nån om de kan vara kissevakt och sen bara överraska honom. hmmm hmmm.

Vad gjorde vi när vi dejtade bra fråga, var ju så länge sen, 11 år sen ju öööh och jag mådde skit, så var ju mest och grät hos honom. Men vad sjutton gjorde vi mer. Vi måste ju gjort ngt

Idag orkar jag inte ta itu med något alls, men imorgon får jag väl börja med typ arbetsförmedlingen.

Hihi, halkar lilla hugo, sötnosen då

• kramiiis

lilla jj: tack, påminn mig gärna
    han har ju trotsallt oxå fått stå ut med en deppig surkärring i ca 11 års tid så att han mår dåligt måste jag ändå förstå.
    Jag har själv varit väldigt taskig i början av vårt förhållande och skrikit, sparkat och varit allmänt taskig. Så jag är faktiskt inte helt skuldfri jag heller.

Söta vovve de är lite roliga de små trollen!

• kramiiis

miism: jag kommer alldeles strax, är påväg till arlanda nu

hihi

• kramiiis
    miism skrev 2011-01-18 16:58:36 följande:
    Ni är såå välkomna. Skyndar ni er så hinner ni med nattflyget från amsterdam :)
    hehe
    Vädur 78 skrev 2011-01-18 16:53:21 följande:
    Jag hakar oxå på Ser ju alldeles underbart ut
    trevligt :
Svar på tråden Kramiiis vänner