Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis
    mulan skrev 2011-02-02 10:46:19 följande:
    Å jag är oxå sugen på att shoppa . Ska bara vinna på triss först...

Härliga vårskor !!!!!!!!!!!!
    mmmm med tanke på att min sista lön är denna månaden så borde jag väl egentligen SPARA pengar inte slösa pengar, men skitsamma. later problem hehe

please don't hurt me anymore
  • kramiiis

är totalt yr i bollen idag.
    Blödde så extremt igår, är nog nästan det värsta genom tiderna, sjuka mängder....och cyklo-f hjälper inte.
    jag fattar inte vad det är som pågår. Iofs sägs det att man kan få extrema blödningar när man börjar komma in i klimakteriet på riktigt och sen tar det tvärnit. Är det vad som håller på att ske Svettas ju som en gris oxå, helt dyblöt igår kväll....

• kramiiis
    mulan skrev 2011-02-02 10:52:25 följande:
    som jag då. Får inte ut många kronor /månad nu så nu ska jag snåla
    tur du kan va hemma med din lilla sötnos!
    mulan skrev 2011-02-02 10:54:57 följande:
    Usch !!! Lider med dig vännen
    tack söt!
    känner mig riktigt äcklad av mig själv
  • kramiiis
    mulan skrev 2011-02-02 11:01:10 följande:
    Ja det är ju det jag vill. Vara hemma så länge ekonomin tillåter

Jag har ju haft blödningar nu i 5 veckor. Dock lindrig variant
    skönt med lite lindrig variant, annars är det ju tokjobigt att blöda så länge. Jag blödde i 2 månaders tid en när gång när jag åt ppiller, det var inte roligt....

jupp du får förlita dig på sambons lön

miism: attans vad ska vi då göra när du ska till sthlm och shoppa loss med mig jag sitter lugnt och tålmodigt och väntar på att de ska komma in i butik vill ha NU inte sen. Dock tillåter ju inte vädret vita skor för tillfället ändå... morr

Ja eller hur, varför ska man ha den och dessutom extrem, till ingen nytta. *morrar ännu högre*
    KRAM!
  • kramiiis
    Skrippo skrev 2011-02-02 17:10:23 följande:
    Riktigt snygga!
    kan jag få ett par också eller  ?
    hihi, självklart
  • kramiiis

YIIIIIIHA!

Möte med chefen + handledaren. Först sa båda "din avhandling börjar se riktigt bra ut" t.o.m chefen babblade om att det var så bra Nice.

check

Sen diskuterade vi de senaste resultaten som jag hållit på med och jag trodde de ville att jag skulle fortsätta simulera, men hör och häpna NÄ! De tyckte jag kunde skriva om det och sen var det typ klart!
    De sa att det var ju mycket intressant! öhh va?

check

så nu finns slutet nära, några enstaka simuleringar typ och sen skriva lite, förhoppninvis går det hyffsat fort och sen sen är jag KLAR!
    och då ska vi väl bestämma ett datum.
    Så nu ska jag banne mig skriva ihop detta nästa vecka och sen lata mig

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kramiiis

tack alla älskade vänner

Ännu bättre är att sambon varit snäll sen han kom hem (ja sen igår em alltså  ) men ändå! Han var mysig och tog själv steget till att krama och pussa mig, överlät det till honom inte alltid upp till mig.
    Sen så ville han gå å lägga sig redan 20:30 och frågade om jag kunde följa med då för han vill det

Verkar som han ska till england nästa vecka, men försökte styra om det till endast 2-3 dagar och inte hela. Får väl se vad som händer med allt...

sen skrev jag till honom nyss oxå typ det jag skrev ovan och då fick jag som svar "skönt, dags å slappa lite då "

ja alltså 2011 har ju potential till att bli bästa året på många år!

Mulan: jaaa shoppa när kommer du hit och shoppar med mig???????????? I vår? I sommar? måste få träffa lillan oxåBaby

• kramiiis
    mulan skrev 2011-02-03 16:17:57 följande:
    Underbart!!!!!!!!

Vi har pratat lite löst om att åka upp i sommar alt. till hösten om sambon tänker springa Lidingöloppet. Får se!
    Men då kanske du bor i England ju
    attans, då får ni komma dit isätllet
  • kramiiis
    Fru Franzén skrev 2011-02-03 12:51:45 följande:
    Så det är här du gömmer dig Flört

Låter ju helt underbart, duktig du är!!
    jupps här bor jag
    puss söt!

tack
Svar på tråden Kramiiis vänner