Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Vädur jupp jag säger till
    Kul med skor!!
    Puss

Mulan: mmm skulle jag kunna gjort om det inte var så långt.
    Kraaam

Tror att sambon måste ta det väldigt mycke lugnare på jobbet NU inte snart. Han ringde idag vid lunch och sa att kroppen var konstig. Att hela vänstersidan (arm/ben) domnat bort, smärtat, han kallsvettats och blivit väldigt snurrig jag blev tokig när han sa att han låst in sig på toa! Fasen han ska ju sägs till närmsta kollega att han mår extremt dåligt. Ännu värre är kanske art han fortsätter jobba 5 timmar till efter "anfallet". Hallå vad är problemet med att lyssna på kroppen?! UTBRÄND! Hela kvällen har han klagat på att han mår konstigt.

Jaja. Jag kan inte göra mer än be honom ta det lugnt. Men han lyssnar inte på sånt så får väl se när det blir akuten med konstiga hjärtslag nästa gång... Suck.

• kramiiis

hagelinen: längtar till imorrn! YEY!

lilla jj: jag hade tänkt försöka hålla mig ifrån både lyxfällan och arga snickaren arga snickaren passar vi nog iofs redan i stundtals iaf...
    men lyxfällan, neeeeeeeeeee, inga sms-lån eller kreditköp här inte. Aldrig gjort kommer aldrig att göra.

kramisar på er!

känns som om mensen är pågång igen, känns som om jag alltid har mens, men är väl för att den är så utdragen med spottings, mens, spottings... sa det när jag pratade med KS och det är inte läge att köra naturlig cykel om vi vill köra nytt FET....

I'm indestructible
  • kramiiis

Hoppas ja nu måste vi ses snart igen! Var alldeles för länge Sen

Ja skönt väder får ta å bli en prommis och handla mat snart glömde göra det när jag var i Täby c och åt lunch.

• kramiiis

hagelinen: självklart!!! vi måste ju som sagt ses typ varje dag så vi har setts tillräckligt för några år framåt när ni flyttar upp

brrrrrrrrrr, var inne i en ÄD-tråd nyss och blev ledsen av att ja det är ju där jag är oxå, ÄD alltså, jag kommer aldrig få ett helt eget barn. varför kan jag aldrig sluta tänka så? Hur länge kommer den sorgen gnaga inom mig? alltid? och kommer jag ens göra fler försök? jag vill bara bort från alla tankar snart. Är så trött på dem.

I'm indestructible
  • kramiiis

miism: tack söt! behövde få höra det från en som vet!
    du har så rätt i allt! om jag bara orkade försöka nån gång igen...

han är så söt er lille Filip! blir alldeles varm när jag tittar på honom pratar han ngt nu?

kram

I'm indestructible
  • kramiiis

hittade min käre kisse ute i solen förut UTAN sele, han hade alltså krånglat sig ur den och satt och solade i busken BUSE!!!Katt

nu vill han ut igen efter att ha ätit. mjaaaau

I'm indestructible
  • kramiiis

hihihi det är inte så att hans mamma tycker om att prata?

jo det är ju en fördel att man kan göra ÄD tills man är 50 år... alltid ngt....

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

ska bara disputera, sen banne mig ska jag rycka upp mig!

I'm indestructible
  • kramiiis

Lilla jj och Jansson tack sötnosar!!! Kraam

Ska pussa trollet han ligger å sover bredvid mig

Svar på tråden Kramiiis vänner