Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

Blä för mensvärk föresten själv är jag inne i min "småblöda" period så ingen värk det är mest irriterande och ledsamt...

• kramiiis

Ska svara er alla så fort jag orkar just nu så får ni kramar allihop

Hoppas: om du kan komma lite närmare östra station kan jag nog ses när som efter 16:30

• kramiiis

Kram på er! Härligt att det iaf finns några som inte glömt bort mig helt....Börjar bli trött på att vara den som ska ta kontakt med folk så kallade vänner, nåja.

Budde och toksnippa nä jag borde väl
    Inte få skulden men det är väl lätt att lägga den på mig då jag är den felande faktorn i det hela.

Tyvärr vill inte eller snarare vägrar sambon gå å prata så kommer ju ingenstans.

För tillfället verkar vi båda satsa på att jobba ihjäl oss fast på vArsitt håll då. Jag åker endast hem för katten skull annars hade jag nog jobbat hela kvällarna. Lätt sätt att fly men farligt i längden har ju redan kört den metoden förut och det gick ju åt pipan. Jaja skitsamma.

Annars känna det som att jag gett upp nu jag gör inte en enda grej för att försöka bli mamma. Jag lever i en förneklse-bubbla om
    Att jag skiter i barn. Och överallt pratar ju folk om det som att det är så lätt och man sk ju planera lämplig tidpunkt osv och jag sitter å skrattar för mig själv om hur korkade alla i ens närhet är. Och bestämmer mig nästan för att va helt oförstående om det visar sig att ngn har problem.

Typ återkomm när du gjort 10 Ivf eller äd då kan du få medömkan annars så får du klara dig själv.
    Usch vilken hemsk människa jag är nu.

Sen är jag ännu tröttare på klagande mammor, va fan skaffa man barn för om de bara är jobbiga? Ne ingen kan längre förvänta sig förståelse eller tröst från mig för det har jag ingen lust till längre. Tröttnat på att va deb stöttande personen men att sedan få bära på mitt hyffsat tunga liv själv.
    Men jag klarar mig...

Så färdigöst ur min mun.
    Hade bra alla!

/totalt less kramiiis

• kramiiis

Men hej söta tjorven!!!! Måste styra upp en träff när du kommer hem igen
    Kraaaaam och tummar ;-(

• kramiiis

Jag är bara jag: älskade vännen vad jag önskar du kunde få bli mamma snart! Det är så extremt tärande efter alla år av hopp, förtvivlan, bråk och behandlingar. Är bara sjukt trött på det.
    Gaah klaga vid barn nr 6??? Grrrrrrrrrrr.
    Jättekramen!!!

Miism: terrorisera på
    Uppskattas!
    Ja om avstånden bara kunde va liite kortare
    Kram!

Katten: kraaaamisar söta vän!

Mulan: kram

• kramiiis

Hej och hå vad jag inte hinner va här inne alls.
    Är mycket på jobbet och en del problem som gör att jag kanske måste upp ett steg på stegen tidigare än tänkt (är tydligen tänkt att jag ska bli forskningsområdes ledare i framtiden) och blir det så kan jag glömma tid för annat än jobb ett tag framöver. Nåja inget bestämt än... Tur det är kul att jobba iaf..

Hoppas ni har det bra allihop!!

• kramiiis

Trötter: hihi!!!
    Puss på dig söt!

Pimpis: tänker på dig!!! Kram

Jag är bara jag: inboxa gärna och säg hur det är med dig!!! Här står det still...
    Kraaam

Mammiz: kram på dig!

Hoppas: kram

• kramiiis

Hej på er!

Har inte orkar skriva på länge är väldigt mycke nu. Försöker separera, träffar samtidigt en ny. Jobbar på tok för mycket. Bor hos kompisar. Ja livet är totalt upp och ner... Men samtidigt har jag aldrig mått så bra som jag gör nu

Kram kram!

• kramiiis

Hej Sötisar
    Ska försöka kika in oftare
    Saknar er väldigt mycket!
    Allt är rätt ok med mig får skriva lite mer om allt en annan dag!

Massor kramar

• kramiiis

Kram söta toksnippa!!!
    Jo jag njuter en del hoppas du oxå gör det!

Annars har jag fått diagnosen komplex posttraumatisk stress och går igenom en rätt jobbig terapi...

Hoppas ni mår bra allihop!!!

Svar på tråden Kramiiis vänner