Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2010-12-14 19:06:30 följande:
    Ingen fara det var ju ytterst lite gravidsnack som jag inte ens tänkte på

Turbo: brrr kan bli några fler kalla månader för dina fötter då jag köpte fodrade sneakers

Vädur
    Du kan ju snart gå barfota i sanden på stranden med en paraplydrink i handen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-12-14 20:22:05 följande:
    Min fina man kom precis ut till mig i ateljen med en kopp kaffe med mjölk i, bara för att jag skulle slippa gå in och hämta. Det är kärlek det!
    Hjärta min man är och handlar så jag slipper gå ut i kylan....hi hi
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-15 10:32:36 följande:
    Jag kom fram på minuten.
    Trevlig rysk läkare som nu var kopplad till landstinget och bredvid privat.
    Hon kunde ta alla prover om jag betalar men ansåg onödigt (behandlas med kortison och trombyl/Fragmin) Hon vill kolla blodflödet genom livmodern med doppler om dåligt ge livmodernassage. Och det måste jag göra på hennes privata klinik kostar 1400 för dopplerunders och sen 400 per massage omgång upp till 10 ggr.

Om doppler visar ok skriver hon ut 15mg prednisolon och kanske även fragmin. Om
    Dåligt massage och pred/fragmin.

Hon tror hon kan få igång mina äggstockar och göra så jag blir av med en del klimakteriesymton om jag får massage ifall det är felet. Hmmm njao vet inte riktigt men skitsamma får bli doppler iaf.

Hade precis haft äl enligt vul, inga cystor eller annat konstigt.
    Hoppas hoppas de kan hjälpa digHjärta
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-15 14:40:27 följande:
    vädur: måste tacka dig för att du startade denna tråden, för det samlade ju ihop även en del andra fl-vänner jag hängt med tidigare som jag saknat massor

trivs med att ha en egen tråd
    Härligt att det blev så lyckat Vill ju att du ska ha det bra vännen Hjärta
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-15 16:49:08 följande:
    MORR!

från och med nu ska jag inte gå in nån annastans än i "min" tråd ( )
    gaaaaaaaaaaah, varför lyckas ALLA med sina jävla ÄD försök för???
    Och varför får de lyckas två gånger på raken oxå, alltså även plussa på första försöket när det gäller syskonförsök

tycker det är orättvist, och jag kan inte låta bli att vara så sjukt avundsjuk. Så nu ska jag inte titta in nånstans längre...

morrar lite till

*mutter mutter*
    Håll dig här nu vännen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-15 21:29:19 följande:
    Lilla jj: härligt!trist med grannarna men de kanske börjar hälsa när du bott där ett tag?
    Kram

Mammiz: jag har tagit en tablett av den hösta dosen som fanns receptfritt vad det nu var. Ja lite kladd är väl helt ok

Har fått tips på ännu en gyn ska nog ringa honom imorgon och boka tid. Lika bra att få ännu en opinion.

Kramar
    Lycka till
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    kramiiis skrev 2010-12-16 08:37:45 följande:
    Lilla jj: ja typ speciellt när man har frikort då r det bara å gå till typ alla som finns...

Eekramaren: har testat båda varianter flera gånger. Kanske ska fråga om blanda.
    Kram söt!

Vädur: morrn söt!!
    du som är söt ju
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Nu snöar det här..... de säger att det ska komma 20 cm nu Blä blä blä nu kan det räcka med snö

♥♥♥
Svar på tråden Kramiiis vänner