Inlägg från: mulan |Visa alla inlägg
  • mulan

Kramiiis vänner

kramiiis skrev 2011-02-03 16:41:11 följande:
    öhm sambon har tackat ja till england, hängde dock inte med på vad det betyder mer än att han ska dit nästa vecka och sen typ i några veckor om ett tag förstod jag det som.
    Och först vid årskiftet så vet han om det blir jobb där hela veckorna eller om det blir typ 'hemma fem veckor, england fem veckor' och blir det på det sättet så känns det ju lite småtrist... Han verkar inte ens veta själv så svårt för mig att hänga med då.

nåja, skitsamma det blir väl bra hur det än blir.... antar jag...
    oj vad rörigt
    Vädur 78 skrev 2011-02-03 18:36:47 följande:
    Kanske min gubbe oxå ska springa
    Då får vi hoppas att dom tänker springa
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-04 12:51:12 följande:
    mulan: jupps rörigt minst sagt
    men han pratade om det igår kväll igen och inte blev jag klokare då iofs. Men han sa som så "vi får se om det funkar, antingen med pendling eller att vi flyttar dit på prov 1 år eller så, funkar det inte så får jag säga att jag inte vill ha den tjänsten". Och så sa han "de får ta å fixa ett jobb åt dig oxå så du slipper tänka på det".
    Attans jag som skulle bli lyxhustru ju!
    skulle jag dock aldrig trivas som, jag måste ha socialt umgänge och i ett nytt land måste man ju isf jobba för att få umgänge.

trötter: heeeeeeeeeeeeeeej söt! SAKNAR DIG även om jag har dig så nära på mobilen

skrippo:
    alltså de finns inte i butik än, så du får vänta ett litet tag till de ska komma under februari står det!
    Äh du kan nog bli lyxhustru ändå och fika hela dagarna  (undrar om dom gör det, eller bara dricker vatten och champange och tänar??)
    Om ni nu flyttar dit på 1 år, hur gör ni då med ert hus??
    Kramar!!!!
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-04 13:52:28 följande:
    öhhm hyr ut till företag som har folk i sverige på tjänst i ngt år och får sisådär 30-40 000 i månaden
    Hohhohohoho vilka goa pengar . Vad sjutton då är det ju klart. Du blir lyxhustru !!!!
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-08 10:13:51 följande:
    jupps förstår och jag kommer nog inte heller va det om detta inte håller...

Hmm Hugo och Morries ska nog kunna förstå varandra tillslut efter en del skällande från Hugo och en del fräsande från Morries . Tillslut kommer de ligga i samma korg och gosa ändå tror jagKatt Katt(=hund)

Och så åker vi till danmark och skaffar en bebis ihop. Se där detta blir perfekt ju!
    Så kan vi sitta länge och prata och prata om våra liv för att sedan inse att det inte berör oss längre och vi kan fortsätta leva lyckliga i alla våra dagar

lovely!
    ♥ Ebba ♥
  • mulan

Nu får vi ta och flytta hela bunten till något lilleputteland och fika hela dagarna

♥ Ebba ♥
  • mulan
    miism skrev 2011-02-09 16:41:30 följande:
    Mulan: Det är bara att komma hit :) Jag är tyvärr förbjuden att lämna landet. Men vi har billig fika, kan erbjuda kaffe och kaka för det härliga priset 5 kr :)
    Låter ju toppen . Frågan är om jag får med sambon för han lär inte klara sig utan Ebba
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-09 22:19:44 följande:
    Pratade med sambon i telefon nyss han var påväg till hotellet från restaurang. Helt plötsligt mitt i sa han "vi hörs senare hej" klick.Nu ringde han igen från hotellet tydligen var det några gangsters som han kallade dem (hörde lite i bakgrunden innan han ls på) som han blev seriöst rädd för och att möjligen bli nedslagen, så han var tvungen att pinna på lite fortare. Morr tycker inte om sånt...

Hmmm, otäckt . Stora kramen (vad konstig texten blir nu när jag skriver?? Får se hur den blir sen när jag postar)
    ♥ Ebba ♥
  • mulan
    kramiiis skrev 2011-02-18 14:47:59 följande:
    Hej sötnosar!

Har inte haft tid att titta in håller på att slutföra den ALLRA sista artikeln. Men idag sa både chefen och handledaren att den såg bra ut så är några småsaker jag måste fixa bara sen är jag klar med den.
    Avhandlingen har jag en liten men svår grej kvar att förklara men annars klar med den med !

På måndag ska vi ha möte och troligtvis bestämma datum för själva disputationen! Läskigt

Fick idag massor pepp från min handledare och beröm! Hon sa till mig att tänka "jag kan det här jag har slutfört det här och det är jäkligt bra gjort"

Blev på bra humör och fråga hur hon egentligen mår och nu förstår jag oh känner mig taskig som klagat på henne. Men men....

Nu hemfärd snabb dusch och köra till Uppsala och gå på disputationsfest denna gång tänker jag dock inte köra hem någon annan sen kräk incidensen förra året

Miism: segt med tre månader till kramar om dig lite extra!

Puss på alla
    WOW!!!!

Snart är du klar och FRI!!!!

Kramar om hela högen och önskar er en trevlig helg!!!
    ♥ Ebba ♥
  • mulan

Kramiiis: Har inte heller glömt dig vännen men min "chef" ställer en del krav på mig .
    Hinner tyvärr inte läsa och kommentera allt i trådarna längre som man annars alltid hunnit med. Iaf läsa.

Men kramas hinner jag alltid så KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM

♥ Ebba ♥
  • mulan

Kramiiis: Ett stort stort SUPERGRATTIS här oxå vännen

♥ Ebba ♥
Svar på tråden Kramiiis vänner